• Tom Araya

Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?

Anonym (Läpp) skrev 2013-06-03 17:08:41 följande:

Denna fråga är främst riktad till er som går ner på tjejer/slickar fitta.

Kollade nyss en tråd på ett annat forum, en bildtråd för könsorgan. Såg bilder på massa fittor och blev lite förvånad över att typ alla hade väldigt små inre blygdläppar, nästan obefintliga...
    Större delen av de som postade hade även helt symmetriska blygdläppar och "rosa" fitta.   

Alla dessa kvinnor fick höra att de var "välskapta", "fräscha", hade "fin fitta" osv osv ... 

Kunde inte hjälpa att få lite "fittångest" faktiskt ... hah ... Har inte direkt reflekterat över min fittas utseende tidigare, men har definitivt inte små blygdläppar! Mina är synliga och den ena är större än den andra och även mörkare. 

Jag undrar - anses det vara fräschare att ha väldigt små blygdläppar, oralsexmässigt alltså ?

Anses det vara fräschare att ha "ljust" färgad fitta ? 

Anses det läskigt att slicka en "köttigare" fitta, med synliga blygdläppar ?

Anses assymetri vara ofräscht eller defekt ?  

Kan det hända att ni undviker att slicka baserat på hur fittan ser ut ?     

Som sagt - har aldrig reflekterat över en sådan sak tidigare, så skulle vara intressant att höra vad ni tycker och tänker! Är ute efter en seriös diskussion - så inga jävla hånande inlägg är ni snälla!

{#emotions_dlg.flower}  

Som med det mesta har folk olika uppfattning och smak. Det finns alltså inget rätt eller fel, bättre eller sämre i detta.

Jag kan visst tycka att vissa fittor är finare än andra och därmed lockar mer när man ser dem på bild. I verkligheten får man ju inte göra det valet och när det kommer till kritan spelar det ändå ingen större roll. De jag träffat IRL har alla sett olika ut men ändå varit fina på sitt sätt. Jag har i alla fall aldrig ratat en när jag väl kommit så långt.

Det enda jag sett (på bild) som för mig hamnar utanför skalan av mer eller mindre fina är när det är väldigt mycket av innre läppar och klitorisförhud, samt att läppar/förhud är tjock, skrynklar sig och nästan korvar sig. Fast det går kanske en sådan på 500 kvinnor och för den kvinnan finns säkert ändå hundratals potentiella partners som tycker den är jättefin också, så vad spelar det för roll egentligen?

Som flera andra här sagt finns fler parametrar än utseendet som påverkar om man upplever den fräsch och lockande eller inte.
Svar på tråden Väldigt små blygdläppar = "fräsch fitta" ?