Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Februari bebisar 2014 ;)

Hej jag hoppar in här :) väntar andra barnet har en flicka född juli 2012 :)

• nilepile89

Ja det blir nästan 19 månader hon är född den 25 just nu är jag beräknad den 23 feb. Så blir tätt, men det var så vi ville ha dem :)

Va mysigt med tvillingar :)

• nilepile89
    jo jag tror säkert att det kommer bli väldigt mkt i början, men jag tänker så att de har säkert kul senare, när de blir större  
  • nilepile89

Har ni inga syskongrupper?
    Vi hat syskongrupp skall ringa och anmäla mig men tänkte vänta till augusti mitten. Jobbigt att tringa ifall nåt skulle hända. Mn träffas iaf mammor och pappor/partner 2 ggr innan bebis kommer och 2 ggr efter bebis kommit :)

• nilepile89

Vi anmäler oss via öppna förskolan de samarbetar med BVC och mödravården.

Vi skall gå med i den för att jag hade inga i föräldragruppen som ville umgås nåt. Jag skulle fylla 23 när dottern kom. Och alla andra var 30 eller över. De ville väl inte umgås med en så mkt yngre? Vilket är så konstigt för jag träffar en arbetskollega och hennes son jätteofta de är jämngamla, och hon är 42 så åldern spelar inte alltid roll.

Men men så vi satsr på syskongruppen

• nilepile89

Enligt vul är jag i v 9+2 idag men då skulle jag plussat i v 2+5 med clearblue digitalt. Så känns lite väl tidigt. Så går på detta fram till rul men tror de flyttar mig då, de gjorde de sist :)

• nilepile89

Ja det är konstigt, för vår dotter var planerad och vi har båda jobb och allt sådant som de andra oxå hade.

Men kolla upp det , för jag tror det kan va kul oxå träffa andra med syskon :)

• nilepile89

Jag här oxå plussat tidigt. Men om man skall gå efter va de sa på vul så är jag idag i 10+1 och då innebär det att jag plussat 2+5 typ. Vilket borde var omöjligt

Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)