Inlägg från: Emelie 1987 |Visa alla inlägg
  • Emelie 1987

Februari bebisar 2014 ;)

Jag har god lust att boka 3D-ultraljud i Linköping, för Tittut i Stockholm verkar ha stängt på grund av personalbrist.

Blivande trebarnsmamma <3
  • Emelie 1987

Det är en bit att åka, men det råder tydligen personalbrist på Tittut. Men det är värt vartenda öre kan jag säga. 
    Vart bor du?  

• Emelie 1987
    Michaela94 skrev 2013-11-03 13:58:02 följande:

Jag antar att det är du som är medlem på sidan på Facebook oxå? :) februari bebisar 2014 :) Det blev Linköping tillslut? :) när ska du dit? :) på fredag är våran tid o jag är sjukt nervös! Hehe
    Ja, det ser ut att bli Linköping för min del, lika bra när Tittut har personalbrist. Jag ska ta och boka nu i början på veckan, så får jag hoppas på att få en tid så snart som möjligt.

Stämmer alldeles utmärkt att jag är medlem i facebookgruppen, var det du som tipsade om Crocus?

Lycka till på fredag.  
  • Emelie 1987
    Mli 014 skrev 2013-11-03 16:45:18 följande:
    Måste man till en specialmottagning för att få ett 3D ultaljud i Sverige?
    Här i där jag bor i DK kan man välja att få det mot en ersättning i samband med RUL i v. 19.
    Vi fick se lille Knuts ansikte, helt utan betalning, då vår jordemoder bara är den sötaste och hon ville kolla så båda läpparna var som de skulle så slog hon över i 3D och sa att vi fick det på huset, bara för att hon var i så bra humör =)
    Åh vad härligt att få ett 3D-ultraljud gratis. I Sverige får vi gå till vissa privata kliniker för 3D/4D-ultraljud. Jag tror också att vissa sjukhus har utbildat sin personal för att utföra 3D-ultraljud, fast då måste man först ha en remiss från barnmorskan. Oavsett så är det inte gratis.
  • Emelie 1987
    Michaela94 skrev 2013-11-03 18:04:22 följande:

Du kan boka direkt via deras hemsida :) d gjorde jag :) var inga konstigheter :) Ja det var jag som tipsade dig :) hihi
    Ja jag såg det, jag ska göra det. Men måste man verkligen vänta 4 veckor? Jag kommer att vara i vecka 30 då typ.
  • Emelie 1987
    Michaela94 skrev 2013-11-03 18:04:22 följande:

Du kan boka direkt via deras hemsida :) d gjorde jag :) var inga konstigheter :) Ja det var jag som tipsade dig :) hihi
    Tack för tipsen förresten.
  • Emelie 1987
    Emelie 1987 skrev 2013-11-03 18:59:48 följande:
    Tack för tipsen förresten.
    tipset**
  • Emelie 1987

Okej... då ska jag på ett något sent 3D-ultraljud den 6 december.

• Emelie 1987
    Mli 014 skrev 2013-11-05 21:29:36 följande:
    från februari? det var inte illa pinkat för en trähäst! Hur kan de ha räknat så fel?
    Haha, nej nej, det var 3D-ultraljudet som blev flyttat. BF är fortfarande på alla hjärtans dag.  
Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)