Emelie 1987 skrev 2013-08-02 17:09:38 följande:
Hej tjejer, hur går det här nu då? Står ni på säker mark än?
Det gör jag, dock är tröttheten och illamåendet kvar, fast inte lika illa som innan.
Nu kan jag faktiskt gå en hel dag utan att känna något annat än att kläderna är för små för mig. :-/
Det verkar också som att jag kollar upp könet på bebisen. XD, ja det blev väl helt enkelt för svårt att låta bli när man spekulerat fram och tillbaka.
Så könet ska jag kolla.
Jo här går det bra. Själv? Snar på säker mark nästa vecka går ja in i vecka 14 (13+0) trodde mitt illamående va borta men det kom snäll tillbaka så har mått kasst 4 dagar igen.. hehe
Jag typ ha mina kläder bara jag viker ner mina jeans så funkar dom (hittade en stor väska med kläder på vinden som jag packade ner efter ja va i vecka 15 förra gången (fick inte på mig något då) men nu kan jag ha jeansen och allt som är där i :D
Så ni ångrade er och kommer kolla :) Jag är helt bestämd på att inte kolla.. Hoppas att jag kan hålla mig bara.
mammielin skrev 2013-08-02 18:34:32 följande:
Tack :)) ja klart det är värt det :D just nu är vi väl inne i en period där minstingen (som varit vår lugna) börjat tvåårstrotsa och fyraåringen som alltid varit vår vilding med mycket vilja, detta i kombo med gravidtrötthet, jag kan säga att jag inte är på topp just nu :/ men snart så vänder det, hår in i vecka 12 imorn och det har vänt runt där tidigare. idag tog jag blodprover för kub och har fått tid den 15:e, i vilken vecka har ni gjort kub ultraljudet? kändes som länge att vänta..
Sådana perioder lär bli många känner jag redan haha. Har en galen dotter som har den starkaste viljan ever!! (vårat fel jag vet) hehe men hoppas det blir bättre under året.