• Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)
  • aprilbebisen
    Emelie 1987 skrev 2013-07-08 22:01:54 följande:
    De tar inte bort illamåendet helt, men jag spyr mycket mindre tack vare seabands.
    Jag bodde över toan när jag hade dom :( men börjat vänja mig vid att må dåöigt och spy nu typ. Låter konstigt men är typ en ny människa efter ja spytt.. men ska ev till läkaren imorgon då ja spydde blod igår 2 gånger och imorse.. Pratade med sjukvårdsupplysningen och dom trodde det kunde vara några blodkärl som spruckit för ja spyr så mycket :/
  • elinos01
    aprilbebisen skrev 2013-07-08 22:14:11 följande:
    Jag bodde över toan när jag hade dom :( men börjat vänja mig vid att må dåöigt och spy nu typ. Låter konstigt men är typ en ny människa efter ja spytt.. men ska ev till läkaren imorgon då ja spydde blod igår 2 gånger och imorse.. Pratade med sjukvårdsupplysningen och dom trodde det kunde vara några blodkärl som spruckit för ja spyr så mycket :/

Åh fy, hoppas dom kan ordna upp det och att dom kan ge dig något annat för illamåendet.
  • Emelie 1987
    aprilbebisen skrev 2013-07-08 22:14:11 följande:
    Aww stackare. Jobbigt att behöva spy så mycket.  
    Får hoppas att de kan ge dig något som lindrar. 
    En man, två barn, tre älsklingar
  • Hallonfrossa

Hoppas det löser sig för dig Aprilbebis!!

Jag har inte tid till bm förens 7/8 är då i vecka 12.

Här brottas vi med illamåendet och olustigheten när det gäller mat.
    Har sånna där seaband och dessa hjälper en del, men inte helt, tanken på mat gör mig illamående, det man åt dagen innan , som då var super gott, kan dagen efter bara åsynen av det eller tanken på det göra mig spyfärdig, rostat bröd och mineralvatten brukar funka i alla fall, inte ens godis tilltalar och då är jag i vanliga fall en enorm godisrotta!! ;)

• aprilbebisen
    Hallonfrossa skrev 2013-07-09 08:40:41 följande:
    Hoppas det löser sig för dig Aprilbebis!!

Jag har inte tid till bm förens 7/8 är då i vecka 12.

Här brottas vi med illamåendet och olustigheten när det gäller mat.
    Har sånna där seaband och dessa hjälper en del, men inte helt, tanken på mat gör mig illamående, det man åt dagen innan , som då var super gott, kan dagen efter bara åsynen av det eller tanken på det göra mig spyfärdig, rostat bröd och mineralvatten brukar funka i alla fall, inte ens godis tilltalar och då är jag i vanliga fall en enorm godisrotta!! ;)
    Tack..
    okej ska du göra kub/nupp test? eller har du gjort tidigt ultraljud? 
     Ja detta illamående hoppas det går över för oss alla snart.. Det vore jätte skönt :)
  • Hallonfrossa

Aprilbebis: nä, jag är bara 26 så behöver inte ta de testen, nope inget ul heller, ska försöka få mig ett vul när jag väl är där, men annars är det min allra första kontakt med bm 7/8.

• Emelie 1987

Jag har inskrivning imorgon faktiskt. Ska försöka få till ett VUL också om jag kan, jag är riktigt sugen på att se lilla pyrets hjärta slå.

En man, två barn, tre älsklingar
  • caaroooline

Vecka 8 idag, det jag lever på är fil å macka. Bara det jag ätit sen igår på lunchen , å till lunchen åt jag några få makaroner. Idag vart jag sugen på tacos å kmr få de ikv, dock kmr suget försvinna innan jag ens börjat äta ! Saknar mat :D

• jenny1984

Ska på första besöket om en v, kommer då att vara i v11. Tror inte det blir vul för min del, men samtidigt har illamåendet gått över så jag känner mig inte så gravid... får passa på att njuta då jag hör hur vissa av er mår!

Svar på tråden Februari bebisar 2014 ;)