• Kämpavidare2012

    Hur har du ägglossningsblödning vart?

    Hej!
    I onsdags förra veckan 29 maj var jag på ett vul pga jag inte haft mens sedan i Mars, jag hade då en stor äggblåsa som va på G att ägglossa om några dagar så fick en otrivell spruta utskriven som jag tog på söndags kväll 2 juni. Men på söndags dag började jag blöda precis som vid mens och håller på än idag och blöder som vid mens. Hade även mensvärk första dagen.
    Jag ringde till min klinik och dom tror det är en ägglossningsblödning, jag har aldrig haft det förut och funderar på hur det vart när du haft det? Det är ju mest troligt att de är det för känns konstigt om man skulle få mens innan man ens haft ägglossning eller precis samtidigt? det känns väldigt konstigt! Är det ens möjligt? 
  • Svar på tråden Hur har du ägglossningsblödning vart?
  • Jacqueline

    har bara upplevt ÄL blödning som en rosa/röd flytning :-/ låter ju inte sannolikt att blöda så mycket vid ÄL tycker jag...

  • Kämpavidare2012

    Ja precis!! Har pcos har jag fått reda på då kanske de blir så?? Ingen aning! Jävligt trist att blöda massor när man väl får prova ngt nytt! :(

  • Jacqueline
    Kämpavidare2012 skrev 2013-06-04 15:50:30 följande:
    Ja precis!! Har pcos har jag fått reda på då kanske de blir så?? Ingen aning! Jävligt trist att blöda massor när man väl får prova ngt nytt! :(
    nu är jag inte så insatt i pcos så jag har inga som helst svar :-/ men håller med om att det måste va tråkigt som fan
Svar på tråden Hur har du ägglossningsblödning vart?