• mariekarolina

Vi som väntar syskon i Februari 2014

Fler som väntar syskon i februari? Hur gamla är storasyskonen?

Jag har en dotter född i augusti 2011 och plussade igår eftermiddag så nu väntar vi en lillebror/lillasyster med BF troligen runt 9 februari (har fått fram olika datum). Såg att det fanns andra BF februari trådar men då var det inga speciella syskontrådar utan allmäna.

Haka gärna på om ni väntar syskon i februari :)

BF FEBRUARI:
    9/2 mariekarolina (dotter född -11) 

mariekarolina.blogg.se ~ Felicia 110806 ~
  • Svar på tråden Vi som väntar syskon i Februari 2014
  • carro8401

Postafen kanske? mig hjälpte dom tyvärr inte utan har fått lergigan comp av läkaren. nu mår jag skaligt men kan kräkas kanske 1-2 gånger per ag beroende på hu jag ätit och om jag slarvat med tabletterna. sjukskriven den här veckan och hoppas kunna jobba nästa...

hoppas det blir bättre för dig snart! 

• Trisse85

Postafen hjälper heller inte. Det var därför jag köpte seaband.

Just nu tänkte jag sova men har sån jävla kramp i magen. Så får väl härda ut kramperna sen sova.

Isak 120927
  • MissFörstånd

Hakar gärna på här. Väntar tredje barnet nu med bf typ 18/2. Ska på inskrivning på fredag. Har en dotter född -07 och en son född -12

• Nenniie

Hänger gärna på er :) Är 25 år och väntar tredje barnet. BF 10/2.

Har 2 barn som är födda samma dag med två år emellan, en dotter -08 och en son -10.

• Golden Robot
    Trisse85 skrev 2013-07-16 22:55:16 följande:
    Postafen hjälper heller inte. Det var därför jag köpte seaband.
    Just nu tänkte jag sova men har sån jävla kramp i magen. Så får väl härda ut kramperna sen sova.

Testa B6 då :) Funkade på mig (eller så upphörde illamåendet ändå, men verkar märkligt att det skulle sammanfalla så precis). Den lilla mängd som är i de "dagliga" vitaminerna är ingenting i jämförelse (1,4mg i mina Apoteket Kvinna, mot 15 mg i Beviplex Forte x 1-3 ggr per dag). Jag använde Sea band, smååt konstant, vilade, och fortsatte även med det när jag jag började ta B-vitaminerna. Jag är frälst! :D 
  • Zanda
    Nenniie skrev 2013-07-17 16:21:30 följande:
    Hänger gärna på er :) Är 25 år och väntar tredje barnet. BF 10/2.
    Har 2 barn som är födda samma dag med två år emellan, en dotter -08 och en son -10.

Coolt, tänk att lyckas pricka exakt samma dag!
  • Zanda

Nån som är gräsligt trött hela tiden? Nog för att jag nog var lite trött med dottern, men detta liknar inget jag varit med om...skulle kunna sova dygnet runt!

Ska kolla järnnivåerna nästa vecka, men förra grav hade jag bra hela vägen utan att ens ta tabletter...

Tecken på tvillingar?!

• Miss Olsen
    Zanda skrev 2013-07-18 14:08:51 följande:
    Nån som är gräsligt trött hela tiden? Nog för att jag nog var lite trött med dottern, men detta liknar inget jag varit med om...skulle kunna sova dygnet runt! Ska kolla järnnivåerna nästa vecka, men förra grav hade jag bra hela vägen utan att ens ta tabletter... Tecken på tvillingar?!

Jag är trött till och från men de dagar jag är trött så är det så man helst vill ligga i soffan hela dagen. Men har haft få dagar jag slappat mer än en fm. Med dottern däremot var jag SJUKT trött! Sov minst 10h på natten och så middagslurer på det och det gör jag aldrig annars. Och ändå var jag trött och orkade inte mer än nödvändigt fram till v 15 någotsånt.
  • Mysan82

Är också otroligt trött. Idag har det varit lite bättre men senaste dagarna har jag varit helt däckad. Skulle kunna sova hela tiden som någon skrev. Hoppas det vänder snart

Svar på tråden Vi som väntar syskon i Februari 2014