• Anonym (S)

Jag slog min flickvän, ångrar jätte mycket!

Jag skriver anonymt idag för jag skäms verkligen över vad jag har gjort mot den jag älskar.
    Jag önskar verkligen att jag hade kunnat hejda mig i sista sekunden, men det blev bara värre för min del och jag var förbannad över situationen! Jag minns bara att jag ställde mig upp för att skrika och be henne dra från min lägenhet, men slog henne! Jag har dåligt samvete och känner mig som världens sämsta pojkvän.

Vi låg i sängen och jag hade min laptop på mitt knä- såg film, hon ville sova och bad mig gå ut från rummet. Jag svarade med- snart, om 10 min. Hon började rycka i min dator efter någon minut, jag sa- lägg ner, gå ut själv om du så gärna vill sova skit unge! Vi bara tjafsade och skrek på varandra tillslut, hon ställde sig upp knuffades, sa idiot jävel till mig och skulle precis lämna rummet där jag fick utbrott och gick efter och gav henne en riktig hård örfil på kinden. Hon blev helt röd i ansiktet, grät och jag blev förvirrad på mig själv! Jag vet att jag slog henne hårt, för jag tog verkligen i och hon ramlade nästan åt sidan. 

Jag skäms verkligen, vet inte vem jag ska ta upp det här med! Gick till henne någon timme efter för att be om ursäkt, men hon hade somnat i gästrummet. Snälla, någon som kan ge mig råd om hur jag göra! Jag känner mig ensam och ledsen!

• Svar på tråden Jag slog min flickvän, ångrar jätte mycket!
  • LinneaJosie

Jag tycker att du ska kolla upp närmsta mansjour och kontakta dem. Våld är inte okej.

• Anonym (S)

Mansjour.. är det verkligen nödvändigt? Vad erbjuder de för hjälp? Kommer jag bli anmäld för vad jag har gjort? 

• LinneaJosie
    Anonym (S) skrev 2013-06-07 23:05:07 följande:
    Mansjour.. är det verkligen nödvändigt? Vad erbjuder de för hjälp? Kommer jag bli anmäld för vad jag har gjort? 

Nödvändigt? Ja, du slog din flickvän. Det var väldigt allvarligt och hjälp är definitivt nödvändigt. Jag är inte helt säker på policy gällande anmälan, men det är nog alltid möjligt att ringa anonymt för att rådfråga.
  • Petite Chérie
    Du blir väl anmäld om hon vill det, tror jag. Har ni pratat efter det här?

Alltså, hon använde ju också våld och kallade dig för saker. Det är inte mer okej att använda våld bara för att man är tjej. Dock tog ju du steget längre när du örfilade henne.
    You know for a guy, you act like a little bitch.
  • ZaftMonkey
    Förhoppningsvis.
    Hon är förmodligen också ensam och ledsen just nu.
    Du ville hon skulle dra från din lägenhet, Ni tjafsade och skrek på varandra, sedan slog/knuffade ni varann. Alla dessa saker är något att skämmas för ordentligt, visst - den sista är snäppet värre. Men du/ni borde ha skämts långt innan slaget kom!
  • Anonym (S 2)

Stackars stackars dig som är ensam och ledsen.. Not.. Vad fan tror du din tjej är nu då!?
    Säger som ovanstående, våld är aldrig okej!
    Skäms på dig. 

• Anonym (....)

Var  "glad" att hon stannade kvar i din lägenhet och att hon inte har anmält dig för misshandel...ännu... 
    Hoppas du ångrar dig så pass mycket att du har lärt dig att du aldrig mer tar till våld... 

• Alby

Att slå någon är oacceptabelt, att hon knuffades är också oacceptabelt. Jag tycker att ni båda behöver gå på samtalsterapi eller något.

• Anonym (S)
    LinneaJosie skrev 2013-06-07 23:07:18 följande:

Nödvändigt? Ja, du slog din flickvän. Det var väldigt allvarligt och hjälp är definitivt nödvändigt. Jag är inte helt säker på policy gällande anmälan, men det är nog alltid möjligt att ringa anonymt för att rådfråga.
    Nödvändigt var mer riktad åt för att jag skäms oerhört mycket så jag vet inne hur jag ska prata om det här. Kan men mejla innan för att vara säker
    AngieT skrev 2013-06-07 23:08:21 följande:
    Du blir väl anmäld om hon vill det, tror jag. Har ni pratat efter det här?

Alltså, hon använde ju också våld och kallade dig för saker. Det är inte mer okej att använda våld bara för att man är tjej. Dock tog ju du steget längre när du örfilade henne.
    Nej, vi har inte hunnit prata ut om allt och jag vill verkligen lösa eller åtminstone prata med henne. Det hände för några timmar sen så jag har inte kunnat be om ursäkt. 

Att båda skrek och sa fula saker var fel absolut, när hon knuffades var det inget allvarligt och egentligen inget som jag reagerade starkt på och jag vet själv att jag tog i när jag slog henne. 

• Anonym (Men va fan)

Du är ett stort arsel.sök hjälp direkt för om du gör så här nu för en liten skitsak så kommer du fan puckla på henne på riktigt om ni får barn och hamnar i mkt mer svårlösta situationer,för tro mig,dom kommer uppstå..och då MÅSTE du kunna hantera din ilska under sömnbrist,sexbrist,egentidbrist osv.sök hjälp.

Svar på tråden Jag slog min flickvän, ångrar jätte mycket!