Jag slog min flickvän, ångrar jätte mycket!
Jag skriver anonymt idag för jag skäms verkligen över vad jag har gjort mot den jag älskar.
Jag önskar verkligen att jag hade kunnat hejda mig i sista sekunden, men det blev bara värre för min del och jag var förbannad över situationen! Jag minns bara att jag ställde mig upp för att skrika och be henne dra från min lägenhet, men slog henne! Jag har dåligt samvete och känner mig som världens sämsta pojkvän.
Vi låg i sängen och jag hade min laptop på mitt knä- såg film, hon ville sova och bad mig gå ut från rummet. Jag svarade med- snart, om 10 min. Hon började rycka i min dator efter någon minut, jag sa- lägg ner, gå ut själv om du så gärna vill sova skit unge! Vi bara tjafsade och skrek på varandra tillslut, hon ställde sig upp knuffades, sa idiot jävel till mig och skulle precis lämna rummet där jag fick utbrott och gick efter och gav henne en riktig hård örfil på kinden. Hon blev helt röd i ansiktet, grät och jag blev förvirrad på mig själv! Jag vet att jag slog henne hårt, för jag tog verkligen i och hon ramlade nästan åt sidan.
Jag skäms verkligen, vet inte vem jag ska ta upp det här med! Gick till henne någon timme efter för att be om ursäkt, men hon hade somnat i gästrummet. Snälla, någon som kan ge mig råd om hur jag göra! Jag känner mig ensam och ledsen!