• MiaIa 90

År 2014 är de år vi ska få en bebis?!

Hej finns de fler en jag som har PCO och hat kämpat mot ett + men som inte fått de en?!

Jag är 23år och min sambo 40åt vi har i år kämpat i mot att få ett efterlängtat + i 2års tid men inte gått så bra. 
    I januari gjorde jag en GBP operation och har tappat 35kg i vikt och hoppas de ska ha hjälpt mig att få rätt så bra mens cykel och att jag har äl.
    Denna månaden körde jag med äl tester och fick stegring starkt mellan 29-31maj men inte helt utslag men tar de som om jag har haft äl endå för aldrig fått så stark stegring på äl test någonsin förut. 
    Nu väntar jag på BIM som är mellan den 11-14juni nu.

Hoppas de tagit sig men känner inget specielt i kroppen och vågar inte hoppas efter så här lång tid som man har försökt.

Finns de mer som är i någon liknande sitts som har kämpat länge mot ett + men inte har kommit någe?
    Och som vill ha en 2014 bebis?
    Kram

• Svar på tråden År 2014 är de år vi ska få en bebis?!
  • MiaIa 90
    Anlii skrev 2013-06-12 15:29:11 följande:
    Åh jäklar... dop kanske inte är rätta stället när man håller på med detta .. 
    Jag var på min sambos kusinbarns dop och jag höll på att springa ut därifrån när några gäster kom in med nyfödda bebisar...
    Hoppas att det går bättre för dig!

Åh, ja det lät också gott. Det kanske inte blir så svårt som jag trodde ändå! =)  
    Nja jag tycker de är kul med barn får annat att tänka på konstigt nog de är när jag är ensam hemma som jag tänker så mycket på barn.
     Ne de är lätt bara sköra och in i ugnen. 
  • Anlii
    MiaIa 90 skrev 2013-06-12 15:52:06 följande:
    Nja jag tycker de är kul med barn får annat att tänka på konstigt nog de är när jag är ensam hemma som jag tänker så mycket på barn.
     Ne de är lätt bara sköra och in i ugnen. 
    Vad bra, att det känns så.
    En annan vill helst springa ut ur affären ibland när det är en jobbig period.

Ska bli jättekul att prova detta. Eller, kul och kul... Välbehövligt kanske. 
  • MiaIa 90
    Anlii skrev 2013-06-12 18:06:20 följande:
    Vad bra, att det känns så.
    En annan vill helst springa ut ur affären ibland när det är en jobbig period.

Ska bli jättekul att prova detta. Eller, kul och kul... Välbehövligt kanske. 
    Gör de är jätte gott finns jätte mycket lchf mat som är jätte gott:)
  • trina

Jag tycker mest det är roligt att umgås med barn :) Saknaden kommer inte fören efteråt när man är själv.

• Anlii
    trina skrev 2013-06-12 19:08:43 följande:
    Jag tycker mest det är roligt att umgås med barn :) Saknaden kommer inte fören efteråt när man är själv.
    Ja, umgås med barn är alltid roligt. =)
    Men att se  nya mammor och deras små, eller gravida tjejer, när man inte känner dom. Det är jobbigt. 
    Svartsjukan är inte långt borta då. Iallafall för min del.

Jag blev precis tillfrågad om jag vill  bli gudmor. Spännande! =D
  • MiaIa 90
    trina skrev 2013-06-12 19:08:43 följande:
    Jo tycker jag också älskar de att vara runt barn:).
    Har där jag bodde innan där min familj bor så var jag ofta barnvakt åt kompisars barn sedan dom var 3-4månader gamla och nu har jag inte varit barnvakt något saknar de men är ju på praktiken och sedan hälskar jag på min bästa vänn här som har tre härliga barn och ska på dop av hennes yngsta son på lördag:).
    Sedan min sambo blev i december farbror för 5gången:). 
  • MiaIa 90
    Anlii skrev 2013-06-12 19:16:25 följande:
    Ja, umgås med barn är alltid roligt. =)
    Men att se  nya mammor och deras små, eller gravida tjejer, när man inte känner dom. Det är jobbigt. 
    Svartsjukan är inte långt borta då. Iallafall för min del.

Jag blev precis tillfrågad om jag vill  bli gudmor. Spännande! =D
    Ne gud så känner jag med jätte glad för mina vänner som är gravida eller fått barns å klart men man blir ju lite avis men de är ju normalt. 
    Åhh gud vad roligt:) 
  • Anlii
    MiaIa 90 skrev 2013-06-12 19:24:33 följande:
    Ne gud så känner jag med jätte glad för mina vänner som är gravida eller fått barns å klart men man blir ju lite avis men de är ju normalt. 
    Åhh gud vad roligt:) 
    IIIh... Jag blev alldeles paff. 
    Då kanske man kan njuta av det ett tag och tänka på annat. =)

Jo, avundsjukan lär finnas tills man själv är där.
    Fast hon som frågade mig nu är jag inte avundsjuk på alls, hon är ensamstående med två barn under 1,5 år. =/ 
  • MiaIa 90
    Anlii skrev 2013-06-12 19:32:55 följande:
    IIIh... Jag blev alldeles paff. 
    Då kanske man kan njuta av det ett tag och tänka på annat. =)

Jo, avundsjukan lär finnas tills man själv är där.
    Fast hon som frågade mig nu är jag inte avundsjuk på alls, hon är ensamstående med två barn under 1,5 år. =/ 
    Gud förstår de vilken ära:).
    Önska jag fick bli gudmor  någon gång men inte kommit en fråga en.
    Aj då vad kämpigt men hon är grym som klarar de vilken styrka:) 
  • Anlii
    MiaIa 90 skrev 2013-06-12 19:35:09 följande:
    Gud förstår de vilken ära:).
    Önska jag fick bli gudmor  någon gång men inte kommit en fråga en.
    Aj då vad kämpigt men hon är grym som klarar de vilken styrka:) 
    Det är sant, hon är en riktig kämpe den där tösen =) 
    Äldsta barnets pappa hotade att ta med sig barnet utomlands och försvinna, vad jag förstår.
    Och yngsta barnets pappa drog..  
  • MiaIa 90
    Anlii skrev 2013-06-12 19:38:19 följande:
    Det är sant, hon är en riktig kämpe den där tösen =) 
    Äldsta barnets pappa hotade att ta med sig barnet utomlands och försvinna, vad jag förstår.
    Och yngsta barnets pappa drog..  
    Men gud hur kan man hota med de hoppas hon har fått hjälp av soc och polisen med de för de är ju olagligt.
    Vilka idioter de finns. 
  • Anlii
    MiaIa 90 skrev 2013-06-12 19:45:04 följande:
    Men gud hur kan man hota med de hoppas hon har fått hjälp av soc och polisen med de för de är ju olagligt.
    Vilka idioter de finns. 
    Tror hon fick enskild vårdnad i rätten. 
  • MiaIa 90
    Anlii skrev 2013-06-13 08:32:44 följande:
    Tror hon fick enskild vårdnad i rätten. 
    Vad bra:).
    De är rätt hon skulle inte behöva ha sådana pappor till sina barn. 
  • trina

Och idag bestämde sig mitt humör att balla ur. Jag har varit så arg hela dagen och nu är jag så arg så jag bara vill gråta. Halvvägs med Provera....

• MiaIa 90
    trina skrev 2013-06-13 16:41:45 följande:
    Och idag bestämde sig mitt humör att balla ur. Jag har varit så arg hela dagen och nu är jag så arg så jag bara vill gråta. Halvvägs med Provera....
    Åhh fy vad jobbigt vännen hoppas de  snart blir bättre.
    När får man äl när man äter tabletterna?

• trina
    MiaIa 90 skrev 2013-06-13 16:44:40 följande:
    Åhh fy vad jobbigt vännen hoppas de  snart blir bättre.

När får man äl när man äter tabletterna?

Provera är ju bara för att få mens. Får ingen äl av det. Men mens ska man ha för att få börja med Pergotime. Kör igång med det om drygt två veckor.
  • MiaIa 90
    trina skrev 2013-06-13 16:47:06 följande:

Provera är ju bara för att få mens. Får ingen äl av det. Men mens ska man ha för att få börja med Pergotime. Kör igång med det om drygt två veckor.
    Oki åhh hoppas de tar sig jag har ju mens men vet inte om jag har äl.
    Fundera på att söka hjälp hos bm igen och se om jag kan få hjälp. 
Svar på tråden År 2014 är de år vi ska få en bebis?!