• moto

Vilken färg tycker du är snyggast?

Velar lite vilken färg jag ska välja, vilken tycker du är snyggast? Tror jag har bestämt mig innerst inne Flört Nu handlar det inte om vagnen är snygg/praktisk etc utan färgkombination! Solig

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg tycker du är snyggast?
  • 2012mamma

Nummer 2, dom andra känns för mycket.

• Apotheosis

Jag röstade på off white/svart, men petrol/svart (som inte är särskilt snygg på bilden men riktigt snygg i verkligheten) låg tätt på andraplatsen.
    Sandbasen har inte vunnit min kärlek men vill du absolut ha sand tycker jag att svart sufflett och liggdelslock är det enda som matchar med den. :)
    Ettan är mer stilren, lättare att matcha med filtar, sittdynor, vagnsleksaker. Petrolen är mer svårmatchad och sand matchar nästan inte med någonting. :)

• moto

Ja det är nr 1 och 3 jag velar mellan :) lutar åt att köpa den ena färgen och extra sufflett och lock i den andra så kan jag byta lite :)

• Apotheosis
    moto skrev 2013-06-13 21:19:30 följande:
    Ja det är nr 1 och 3 jag velar mellan :) lutar åt att köpa den ena färgen och extra sufflett och lock i den andra så kan jag byta lite :)
    Ja, det är nog det enda rätta! :)
  • Spartacus

4! kombon är väldigt estetisk... svart håller jag mig undan från, det blir bara solblekt! roligt med udda kombo som inte så många har...

• Linmin

Ja är ju turkos, Så turkos/petrol=)

• Linmin

Turkos/svart alltså...
    I andra hand turkos/beige, den är också fin men ser lite fisig ut....;) 

Svar på tråden Vilken färg tycker du är snyggast?