• Dripknot

    Västerås: Samsung Galaxy Note STULEN!!! 2000:- i hittelön!!

    I fredags natten mot lördagen 7/6-8/6 ca 02:00 stal någon min svarta kuvertväska med texten "WHATEVER" på framsidan från Harrys i Västerås.

    I den låg min svarta Samsung Galaxy Note i sitt marinblåa plånboksfodral, två bankkort (ett rött och ett gult), mitt körkort, cirka 200:- i kontanter och en svart garderobsbricka från Harrys.

    Telefonen är blockerad; den fungerar inte även om någon tar ur mitt SIM-kort och sätter i sitt eget. Den är anmäld stulen och helt obrukbar för någon obehörig.

    Bankkorten är spärrade och helt värdelösa.

    Mitt körkort är förlustanmält i Vägregistret så lycka till att ta lån och krediter i mitt namn.

    Kontanterna bjuder jag tjuvfan på.

    Väskan kan jag köpa ny, plånboksfodralet likaså.

    Tjuven fick med sig 150:- den natten. Jag fick en jävla massa merjobb med kortspärr, förlustanmälan körkort, polisanmälan för stölden, sitta i telefon med Telia, ringa försäkringsbolaget och till sist försöka få tag i allas mobilnr som gick förlorade just pga att nån fucking retard inte lärt sig RÄTT från FEL, DITT och MITT. SKÄMS!

    2000:- utgår i HITTELÖN till den som lämnar in mobilen till polisen i Västerås ELLER kuvertväskan MED mobilen. I det här dilemmat är det mobilen jag vill ha tillbaka. Resten är spärrat och obrukbart. Iaf för de som inte ska ha tillgång till sakerna.

    Ser du ett skamligt lågt pris på en sådan här Note till salu i Västmanland eller blir du själv erbjuden en sådan utan kvitto + kartong så kontakta Polisen Västmanland på 114 14 eller mig på 0702-674 774.

    Så snälla ÄRLIGA Västeråsare (och andra), SPRID detta!!! Tack!!!!!!!


    Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-15 23:31
    Länk till min efterlysning på Blocket!

    www.blocket.se/vi/47629134.htm

    Bor du i Västerås, sprid efterlysningen på din Facebooklogg! Snälla snälla snälla hjälp mig att återfå tron på att det finns ärliga människor ändå.
  • Svar på tråden Västerås: Samsung Galaxy Note STULEN!!! 2000:- i hittelön!!
  • Dripknot

    Puffar återigen för det här! Har ni nån kompis i Västerås som har en obrukbar svart Samsung Galaxy Note och ev en ny svart kuvertväska så håll utkik!!

    Ser ni annons på denna telefon eller får erbjudande om att köpa en billig Samsung Galaxy Note så kontakta Polisen i Västmanland på 114 14.

    2000:- kontant till den som lämnar in den till polisen!


    Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Jessiica

    Stackare! Hoppas verkligen att den kommer till rätta. Min Samsung blev stulen för snart ett år sedan. Det är förjävligt hur vissa beter sig. Håller tummarna för dig!! Kram

  • Dripknot

                                :(


    Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Dripknot
    miqkaela skrev 2013-06-14 19:15:35 följande:
    ?
    Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Jessiica
    Dripknot skrev 2013-06-15 00:38:35 följande:
    ?

    Det var nog för att börja följa tråden. De flesta vet inte att det finns en knapp för att "favorita" :) Är nog bra om vi skriver oftare här så att folk lägger märke till inlägget och kanske ser sig omkring mer :)
Svar på tråden Västerås: Samsung Galaxy Note STULEN!!! 2000:- i hittelön!!