stefeliat skrev 2013-06-14 12:13:35 följande:
Grattis! Allt under 30 räknas väl som ung mamma idag tror jag, vadå om man har fler :) ja denne kom också oplanerat, eller tidigare än väntat iaf.
Vi bor i Upplands Väsby. Har vänner i åkersberga! :)
Jag är fortfarande mammaledig med nr 2 och lär väll knappast börja jobba heltid i mellan. De två tidigare barnen har jag varannan vecka men skulle mer än gärna ha dom på heltid! De veckor som är "pappa" veckor har jag barnen på dagarna då äldsta dottern bara får gå på dagis 2 dagar i veckan eftersom jag är mammaledig.
Jag blir igångsatt i vecka 37, då mitten av november. Blev det med sonen och det fungerade bra, dottern vart en mardröms förlossning så pga de så får jag det så. Vilket sjukhus har ni valt?
Hehe, det är nog sant! Jaha, vad kul! Svärmor bor i Upplands väsby så vi är där en hel del :) Jobbar även ute vid Arlandastad så åker igenom Väsby varje dag.
Nej, förstår att du inte hinner börja jobba heltid däremellan, jag var själv hemma utan avbrott mellan nummer 1 och 2, på både gott och ont =)
Får jag fråga på vilket sätt det blev en mardrömsförlossning? Ska föda på Danderyd, födde sonen där och är otroligt nöjd! Har ni valt ännu?