• Stefan B

Nyfiken på nakenbad

Jag är så sugen att åka till något nakenbad. Sambon är inte alls lika nyfiken (har jag en känsla av) så det är lite svårt att komma loss. 

• Svar på tråden Nyfiken på nakenbad
  • Anonym (Fast)

Fast du vet om att nudistbad inte har något med sex att göra? Det är inte populärt om ni åker dit har sex.

• Stefan B

Jo jag vet det men sen kan man ju skilja på nudistbad och nakenbad. Har läst andra forum att det kan hända saker, men det är inte ända anledningen. Jag är nyfiken på att bara vara naken och bada med andra i närheten

• Anonym (Fast)
    Stefan B skrev 2013-06-17 00:56:34 följande:
    Jo jag vet det men sen kan man ju skilja på nudistbad och nakenbad. Har läst andra forum att det kan hända saker, men det är inte ända anledningen. Jag är nyfiken på att bara vara naken och bada med andra i närheten
    Nudistbad och nakenbad är samma sak.
    Klart det kan hända saker där men de som gör saker är oftast människor med en tvivelaktig sexualitet. Du vet att det ofta finns barn med på nudistbad?
  • Anonym (Hmmm)

Förutsatt såklart att inga barn finns där nu då.... så vad är det för "tvivelaktig sexualitet" jag hade när jag var yngre?

• Anonym (Fast)

Par som vill ha sex där andra kan se eller komma att se.
    Män som runkar och tittar på de som badar.

• Milola
    Stefan B skrev 2013-06-17 00:45:39 följande:
    Jag är så sugen att åka till något nakenbad. Sambon är inte alls lika nyfiken (har jag en känsla av) så det är lite svårt att komma loss. 

Kan nog skilja en hel del "hur" det är beroende på vilket bad du åker till. Där jag varit har par haft sex och ffa många män gått omkring och spanar och dragit i tåten. Kan tänka mig att det finns mer renodlade nudistbad där man inte ägnar sig åt den typen av aktiviteter. Dit vill inte jag ;)
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Fast) skrev 2013-06-17 02:30:40 följande:
    Par som vill ha sex där andra kan se eller komma att se.

Män som runkar och tittar på de som badar.

Och förekommer det där folk "är

med på det" eller att alla vet att det är så på den stranden så vad är problemet?
  • Fröken reserverad
    Stefan B skrev 2013-06-17 00:45:39 följande:
    De nakenbad jag varit på har det varit ett gäng gubbar och några par. Samtliga har legat och solat och badat då och då.

Tror jag max sett 2-3 "snuskgubbar" som blivit lite väl glada. De flesta solar och njuter av värmen.

Min man tyckte det var extremt trist med så få tjejer, han gillar bättre att kolla in bikinimorsor än halvfeta karlar  
    Reserverad står för upptagen.
  • Stefan B
    Milola skrev 2013-06-17 10:28:39 följande:

Kan nog skilja en hel del "hur" det är beroende på vilket bad du åker till. Där jag varit har par haft sex och ffa många män gått omkring och spanar och dragit i tåten. Kan tänka mig att det finns mer renodlade nudistbad där man inte ägnar sig åt den typen av aktiviteter. Dit vill inte jag ;)
    Renodlade nudistbad är inte heller vad jag tänkt mig, men har förstått att det är många gubbar på nakenbaden.
  • Stefan B
    Fröken reserverad skrev 2013-06-17 12:23:54 följande:
    De nakenbad jag varit på har det varit ett gäng gubbar och några par. Samtliga har legat och solat och badat då och då.

Tror jag max sett 2-3 "snuskgubbar" som blivit lite väl glada. De flesta solar och njuter av värmen.

Min man tyckte det var extremt trist med så få tjejer, han gillar bättre att kolla in bikinimorsor än halvfeta karlar  
    Låter ju iofs lite trist om det är så många gubbar. Störs du av de som blir lite väl glada?
Svar på tråden Nyfiken på nakenbad