• Stefan B

Nyfiken på nakenbad

Jag är så sugen att åka till något nakenbad. Sambon är inte alls lika nyfiken (har jag en känsla av) så det är lite svårt att komma loss. 

• Svar på tråden Nyfiken på nakenbad
  • Fröken reserverad
    Stefan B skrev 2013-06-17 21:26:31 följande:
    Låter ju iofs lite trist om det är så många gubbar. Störs du av de som blir lite väl glada?
    Ja, jag störs av de som inte kan hantera att en kvinna solar naken bredvid. Jag vill bemötas med respekt.
    Reserverad står för upptagen.
  • Stefan B
    Fröken reserverad skrev 2013-06-17 21:41:18 följande:
    Ja, jag störs av de som inte kan hantera att en kvinna solar naken bredvid. Jag vill bemötas med respekt.
    Så klart att du ska respekteras, men jag skulle nog ha svårt med ståndet om/när jag tar mig till ett bad
  • Anonym (Swinger)
    Fröken reserverad skrev 2013-06-17 21:41:18 följande:
    Respekt är det minsta man kan begära, Har tyvärr handgripligen fått lära en del män en del om respekt och hänsyn på nakenbad. Även fast vi ibland har sex på nakenbad så är det alltid på undanskilda platser och när det är med flera deltagare så är det deltagare som är inbjudna och inte med desperata män som tränger sig på och tror att det är fritt fram.
  • Stefan B

Finns det några "inofficiella" badställen i Västmanland? Andra än Östra Holmen och Ängsö

• Fröken reserverad
    Stefan B skrev 2013-06-17 21:43:20 följande:
    Så klart att du ska respekteras, men jag skulle nog ha svårt med ståndet om/när jag tar mig till ett bad
    Får du erektion så döljer du det förslagsvis. Att visa upp det eller onanera öppet är INTE uppskattat.
  • Fröken reserverad
    Anonym (Swinger) skrev 2013-06-17 21:48:12 följande:
    Respekt är det minsta man kan begära, Har tyvärr handgripligen fått lära en del män en del om respekt och hänsyn på nakenbad. Även fast vi ibland har sex på nakenbad så är det alltid på undanskilda platser och när det är med flera deltagare så är det deltagare som är inbjudna och inte med desperata män som tränger sig på och tror att det är fritt fram.
    De flesta jag stött på har varit respektfulla, inte stirrat, inte trängt sig på utan hållt ett vettigt avstånd och hejat ..bara ett fåtal desperata män som betett sig illa helt enkelt.
  • Anonym (Hmmm)
    Fröken reserverad skrev 2013-06-17 22:51:47 följande:
    Får du erektion så döljer du det förslagsvis. Att visa upp det eller onanera öppet är INTE uppskattat.

Nä då är det bäst att lägga sig på mage..

Kan en kvinna som är på stranden "spana in" en killes nakna kropp/kuk? Menar inte att något mer händer mer än att hon tittar. Eller bryr man sig inte alls om andra människor där?
  • Fröken reserverad
    Anonym (Hmmm) skrev 2013-06-17 22:55:07 följande:

Nä då är det bäst att lägga sig på mage..
    Kan en kvinna som är på stranden "spana in" en killes nakna kropp/kuk? Menar inte att något mer händer mer än att hon tittar. Eller bryr man sig inte alls om andra människor där?
    Jag spanar in andra kroppar ja, precis lika mycket som på en vanlig badstrand. Enda skillnaden är att jag vill ha lite längre avstånd just för att det känns pinsamt att glo någon i skrevet. PÅ vanlig strand kan jag titta i midjehöjd om jag vill på en fem meter, på nudistbad vill jag iaf ha en åtta-tio meter för att det ska kännas bekvämt.

Kroppar är vackra så klart jag tittar om  jag ser något fint  
  • Anonym (Hmmm)
    Fröken reserverad skrev 2013-06-17 22:58:46 följande:
    Jag spanar in andra kroppar ja, precis lika mycket som på en vanlig badstrand. Enda skillnaden är att jag vill ha lite längre avstånd just för att det känns pinsamt att glo någon i skrevet. PÅ vanlig strand kan jag titta i midjehöjd om jag vill på en fem meter, på nudistbad vill jag iaf ha en åtta-tio meter för att det ska kännas bekvämt.

Kroppar är vackra så klart jag tittar om  jag ser något fint  

Men skulle du bli lack om en man låg och solade naken på en nakenstrand, där bara vuxna finns såklart!, och han hade stånd? 8-10 meter bort?
  • Milola
    Stefan B skrev 2013-06-17 22:34:46 följande:
    Finns det några "inofficiella" badställen i Västmanland? Andra än Östra Holmen och Ängsö

Det finns något utanför Arboga vill jag minnas, Herrfallet kanske det kan heta? Har dock inte varit där.
Svar på tråden Nyfiken på nakenbad