Inlägg från: Sarris |Visa alla inlägg
  • Sarris

Någon som väntar syskon i höst/vinter i Järfälla/norr ort

Vi väntar barn nr 2 i vinter. Bor i upplands-bro :)

• Sarris

Stora syskonet hinner bli 1 1/2 när nästa kommer så här blir det ganska tätt :) vi ville ha det tätt. Va mysigt med en sladdis! när har ni beräknat? Mår du bra som gravid? :)

• Sarris

Spännande! Ska ni ta reda på kön? Jag ska på ultraljud på fredag så då får jag ett datum, just nu gissar jag själv på slutet av nov.

• Sarris

Hon blir förhoppningsvis glad över lillebror när han kommer :)
    Vi ska inte kolla, vi kollade heller inte med den första, jag både vill och inte vill och sambon vill inte så det blir så.
    Kanske du slipper gå över denna gång! Jag fick två dagar före bf sist och hoppas på det blir ungefär lika denna gång, kan bara tänka mig att det är jobbigt att gå över.
    Va skönt att du mår bra, jag mår också bra än så länge, magen har nästan precis börjat synas :) 

• Sarris

Va skönt eftersom det är fjärde gången nu :)
    Nja vi har inte några riktiga namnförslag ännu, det är ju skitsvårt, storebror nu heter Elliot och jag vill att namnen ska passa ihop också :) har ni ?
    Jag tänkte ett tag att det var en tjej för att magen inte visade sig men nu tror jag kille haha, jag mådde bra under hela min förra graviditet och gör det än så länge nu så det känns ingen skillnad heller :) blev det mycket svartsjuka/avundsjuka hos er när andra barnet kom?

• Sarris

Kärt barn har många barn sägs de ju :).
    Vi har varit bortresta därför mitt sena svar.
    Ja, jag har tänkt just det att det säkert blir en massa bråk men att dom ändå får "nytta" av varandra, skönt att det gick bra mellan era barn!
    Jag fick 3/12 som Bf, känns låångt bort :)
    Men fick se bebis och det var skönt att se att kroppsdelar fanns på plats.
    Har ni några planer i sommar?

• Sarris

Hej!
    Var verkligen längesen jag var inloggad här, hoppas ni mår bra! Det är nära nu för dig ju!
    Hur mår du ?

Svar på tråden Någon som väntar syskon i höst/vinter i Järfälla/norr ort