Seriöst! De föröljer mej
tycker om mina bonusar, men gu i hemmel vad de kan vara eneriska, eller åtminstånde den yngre på 9 år. Jag tänker ha dem hemma med mej på sommarlovet då pappan måste jobba, de är hos oss vv. Vi har en liten bebis och jag är första g mamma. Men 9 åringen följer mej hela tiden i hälarna, jag vill så gärna att han ska vara delaktig och känna sig älskad även av mej men herregud, jag är helt slut i huvudet och mina öron pulserar på kvällen efter hans eviga pratande. Jag får stänga dörren framför hans lilla näsa när jag ska på dass abnars försöker han följa mej där med! Lite komsikt, kan det vara och vi har mycket mysigt oxå, men jag får ingen tid att prata med min bebis, för han babbalar non stop och vill ha hjälp hela tiden, borde man inte kunna göra enklare frukost själv när man är 9 och 12 år gammla? Måstw man verkligen hjälpa till att hitta kläder i garderoben? De är ju mer krävande än min bebis!!! Superintesiva är de, min benis kan åtmistånde leka på golvet själv då och då. Dessa ungar tar enbart paus från mej då de spelar data. Ingen av deras vänner är så här krävande. Måste sluta för nu har jag varit på toa i 5 minuter och de ropar utanför.