• läderkille

vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack

Hej.
    Jag är en kille på 35 år. Det är så att jag sen jag var liten ha jag gillat skinnkläder o stövlar. Jag har en del skinnbyxor i olika modeller.
    Jag har även intesse för tattueringar, har en hel del och som sitter så dom syns.
    vill veta vad ni tycker. reagerar ni om ni ser en kille i skinnbyxor till vardags.? Jag har både tighta o mer lösa sittande. Villket passae bäst på en kille?

skinnbyxor
  • Svar på tråden vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack
  • läderkille
    caaroline skrev 2013-06-21 18:47:46 följande:
    Jasså haha, låt mig gissa, i ansiktet? Där har dock min gräns gått för längesen isåfall, så synliga tycker inte jag är så fint men somsagt, alla är olika. Jag ser inte ner på dom som har detta heller, kanske kan tycka att de är lite "för mycket" bara men deras kropp, deras val :)
    Båda sidor av halsen och ett litet i ansiktet, självklart en på armar o benen.
    Har du några+ 
  • läderkille
    caaroline skrev 2013-06-21 18:53:12 följande:
    Okej, ja men inga synliga så som armar och hals eller något sånt.
    OkeyCool
  • Örontrumpet
    läderkille skrev 2013-06-21 18:49:29 följande:
    Båda sidor av halsen och ett litet i ansiktet, självklart en på armar o benen.
    Har du några+ 
    För några år sedan var det förbjudet med ansiktstatueringar i Sverige.
    Vet det eftersom jag läste ett reportage om en tjej som var smed som ville tatuera en liten orm men inte fick så därför sminkade hon dit den varje dag...

Vet du när det togs bort och varför det var förbud från första början?
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 19:07:43 följande:
    För några år sedan var det förbjudet med ansiktstatueringar i Sverige.
    Vet det eftersom jag läste ett reportage om en tjej som var smed som ville tatuera en liten orm men inte fick så därför sminkade hon dit den varje dag...

Vet du när det togs bort och varför det var förbud från första början?
    Hej vet faktiskt inte något om förbjudet. Jag har gjort många av mina tattos på resor runt om i Asien
  • Örontrumpet
    läderkille skrev 2013-06-21 19:11:15 följande:
    Hej vet faktiskt inte något om förbjudet. Jag har gjort många av mina tattos på resor runt om i Asien
    Okej, det var bara en tanke som slog mig...
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 19:14:54 följande:
    Okej, det var bara en tanke som slog mig...
    I sverige gilla dom inte o tattuera på händerna heller
  • Örontrumpet
    läderkille skrev 2013-06-21 19:18:47 följande:
    I sverige gilla dom inte o tattuera på händerna heller
    Är det så? Varför då?
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 19:20:26 följande:
    Är det så? Varför då?
    Det har jag med frågat många tattuerare. Men det verkar vara någon oskriven lag att ansikte och händer vill dom inte köra på. Men det finns ju dom som har maskiner hemma o kör privat dom brukar ju fixa det Cool
  • puss

Mig veterligt brukar fe inte gilla att stå till svars. Pp

Svar på tråden vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack