• läderkille

vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack

Hej.
    Jag är en kille på 35 år. Det är så att jag sen jag var liten ha jag gillat skinnkläder o stövlar. Jag har en del skinnbyxor i olika modeller.
    Jag har även intesse för tattueringar, har en hel del och som sitter så dom syns.
    vill veta vad ni tycker. reagerar ni om ni ser en kille i skinnbyxor till vardags.? Jag har både tighta o mer lösa sittande. Villket passae bäst på en kille?

skinnbyxor
  • Svar på tråden vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack
  • läderkille
    puss skrev 2013-06-21 19:25:48 följande:
    Mig veterligt brukar fe inte gilla att stå till svars. Pp
    Det är nog så men vet inte riktigt vad dom ska stå till svars för? Är man över 18 så får man ju välja själv. Men man måste tänka efter noga innan man gör en tatto
  • läderkille
    Örontrumpet skrev 2013-06-21 19:20:26 följande:
    Är det så? Varför då?
    Örontumpet......Kan du kolla på min profil om du kan se mina foto i mitt album??????
  • clarearn

Det enda jag tänker på är att äkta skinnbyxor inte går att slänga i tvättmaskinen, inte så trevligt..Fejkvarianterna är helt ok.

• Örontrumpet
    läderkille skrev 2013-06-21 19:29:40 följande:
    Örontumpet......Kan du kolla på min profil om du kan se mina foto i mitt album??????
    Haha. Häftig orm.
    Inte vad jag skulle välja (jag väljer att inte tatuera mig) men dig passar det!
  • läderkille
    clarearn skrev 2013-06-21 19:34:21 följande:
    Det enda jag tänker på är att äkta skinnbyxor inte går att slänga i tvättmaskinen, inte så trevligt..Fejkvarianterna är helt ok.
    Sant har visseligen fejk med men riktigt skinn är hållbarareCool
  • biologic

Skulle säga att det är högst personligt; en fråga om tycke och smak. Mitt ex hade tatueringar och ägde ett par skinnbyxor som han hade på sig ibland. Ingenting jag reagerade över, då han hade "stilen inne". Alla passar inte heller i en sådan stil, men det är ju subjektivt.

• fluu

Inget jag attraheras av. Alls.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • läderkille
    Obsessed Feelings skrev 2013-06-22 03:55:35 följande:
    Tajta skinnbrallor på en kille med tatueringar!? YEheheSSS...Mums!
    Låter bra
Svar på tråden vad tycker ni? svar från tjejer o kvinnor. tack