• sagotar76

ADHD

Hej,

Jag har en pågående utredning ang min son 8 år.

Han har varit jätte svår alltid. När han var 2,5 och jag fick bäbisen så ville han slå ihjäl henne dagligen. Det har fortsatt sen dess.  Har aldrig fått han trivas på dagisen eller nu skolan. På morgnarna slet han av sig sina kläder 4-5 gånger för han ville inte till dagisen, log på marken med fyra ben och grinade, och man fick jobba typ en timme varje morgon att få han utanför dörren och sedan trappan. Om man vill få han iväg så gömmer han sig, binder sig fast med bälten, dunkar långa tider dörrar och väggar, spottar och slänger tunga möbler, och om man inte få sin vilja fram. Han får utbrott nästan dagligen. Han har tagit sönder massor av mina möbler och saker. Han är störande, bråkig, kunde alla avancerade fula ord direkt han kunde tala. Han bråkar och slåss jämt med syskonen. Han använder språk eller är intresserad av saker vilka även syskonen tycker är stötande och olämpligt. Kissar på olämpliga ställen, styr andra i familjen. 

Undrar om han har adhd eller annat....  men första testet hos BUP visade att han ligger där normala barn i hans ålder gör utom något mer rörlighet.

adhd?
Svar på tråden ADHD