Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Lektion 4: Första kärleken

Det här är kärlek, jag håller på att tvätta Lokes gosekatt och han satt vid tvättmaskinen i nästan 2 timmar och peppade katten att stå ut...kan säga att jag aldrig mer tvättar katten när Loke är vaken

Man kan även känna kärlek till saker, den här bilden visar helt klart hur mycket Loke älskar sin nya kamera som han fick när han fyllde fem år, hans första kärlek är till att fota och jag är övertygad om att han kommer att jobba med det när han blir stor för han är redan riktigt duktig när han tar bilder

• vampyria2

Lokes stora idol och kärlek är hans svåger Richard, snällare kille får man leta efter och kärleken är besvarad
    Det bästa Loke vet är när syrran och svågern kommer och hämtar honom för att hitta på något kul och han får sova hos dem, då är han lycklig hela dagen och sist sa han att det var roligare att vara med svågern än att fira julafton, det är kärlek det
    Gillar den här bilden för att man verkligen ser kärleken mellan dem och hur stolt Loke är över att få åka i väg med Richard
Svar på tråden Lektion 4: Första kärleken