• Melpas18

Dumma frågor? :S

Förlåt men måste bara skriva av mig.
    Något jag verkligen stör mig på är när folk är så korkade på forumen...

Exempel: varje gång jag äter så trycker jag ner fingrarna i halsen för att spy, har jag ätstörning?
    Svar: KLART SOM FAN ATT DU HAR ÄTSTÖRNINGAR!!!!- OM DET INTE BARA ÄR FÖR UPPMÄRKSAMHET.

Och en av det bästa: Är det ett plus eller ett spökstreck? *man ser pluset helt tydligt*
    Svar: NÄMEN GRATTIS!!! DET VAR VÄLL ÄNDÅ DET DU VILLE VI SKULLE KOMMENTERA?!

Åååååh så irriterande skönt det var att få skriva av sig! :)

Älskar att det nu kommer vara suriga kärringar som kommer klaga och sedan köra med: skyll dig själv om du skriver i ett forum..

• Svar på tråden Dumma frågor? :S
  • Zayco

Jag tycker det är jobbigt med samma trådar hela tiden, är jag gravid? är jag gravid? Hur fan ska jag veta det liksom, ta ett gravtest!

• Melpas18
    Zayco skrev 2013-06-26 03:51:07 följande:
    Jag tycker det är jobbigt med samma trådar hela tiden, är jag gravid? är jag gravid? Hur fan ska jag veta det liksom, ta ett gravtest!

Ja det är sjukt störande! Det är typ som om vi kan ta gravtest genom datorn liksom!
  • caaroline

"Kan jag vara gravid" trådarna är också ganska charmiga, söker symptom på nätet och sedan gemför med sig själv för att efter det gå in här och skriva ner symptomen i hopp om att vi ska "ja, du är gravid" ..fel att gå till Apoteket bara?! Irriterande trådar helt ärligt.. Bekräftelsekåta!!

• Melpas18
    caaroline skrev 2013-06-26 04:15:23 följande:
    "Kan jag vara gravid" trådarna är också ganska charmiga, söker symptom på nätet och sedan gemför med sig själv för att efter det gå in här och skriva ner symptomen i hopp om att vi ska "ja, du är gravid" ..fel att gå till Apoteket bara?! Irriterande trådar helt ärligt.. Bekräftelsekåta!!

Håller med!
  • Som snö

Jag tycker trådar trådar där man vill framställa sig själv som så mycket bättre än dom som dom ställer sååååå korkade frågor är sjukt irriterande.

• Söder73

Folk som rabblar upp en massa symtom på sig själva eller barnen. Är jag allvarligt sjuk? Ring Sjukvårdsrådgivningen för i helvete!

• Melpas18
    Som snö skrev 2013-06-26 05:09:29 följande:
    Jag tycker trådar trådar där man vill framställa sig själv som så mycket bättre än dom som dom ställer sååååå korkade frågor är sjukt irriterande.

Hahahahahha! Surkärring.... Du är säkert en av dom med gravtest som måste bekräftast av alla andra
  • Themis
    Zayco skrev 2013-06-26 03:51:07 följande:

Varför ens testa?

Efter v 15 lär det liksom vara uppenbart, och innan dess kan det lika gärna bli missfall..
    En av få säkra saker i livet: Den som accepterar skit kommer att få rikliga mängder av det.
  • Zayco
    Themis skrev 2013-06-26 18:28:04 följande:
    Varför ens testa?

Efter v 15 lär det liksom vara uppenbart, och innan dess kan det lika gärna bli missfall..
    Ja, förr eller senare lär man märka det ändå såklart. Men för dessa med bekräftelsebehov kan det vara bra att testa istället för att fråga oss, som om vi är något digitalt test eller nåt.
  • Som snö

Melpas: Du har så...fel!
    För det första har jag helt ärligt aldrig använt ett gravtest.
    För det andra. Sur, visst. För all del.
    Men hellre sur än dum.
    Och Surgubbe då då.

Svar på tråden Dumma frågor? :S