Min man är så jobbig!
Han har ju en del positiva sidor också. Han sköter all tvättning och matlagning. Handlar nästan all mat gör han också. Han ger mig komplimanger varje dag och att han älskar mig. Han pussas och kramas gärna. Flera gånger i veckan berömmer han mig för hur vacker jag är både när jag har kläder och när jag är naken. Han kan göra saker som att komma och sätta sig framför mig när jag är naken, stryka handen över min kropp, och säga: Älskling, du är vackrare nu än du någonsin varit. Han kan säga att bara åsynen av dig gör att det pirrar i bröstet av åtrå.
Han drar in mest pengar och betalar de mesta av månadens utgifter, och om jag skall vara ärlig har han betalat semestrarna ända sen vi blev tillsammans för sju år sedan. Under ett år arbetade han stenhårt så jag kunde ta min IVA-vub utan att ta studiemedel.
Han stöttar mig i vardagen gällande de saker som kan dyka upp när man arbetar på en intensivvårdsavdelning. Han har över åren kommit med massor med bra råd som visat sig bli perfekta för mig. Han är i övrigt omtänksam och kommer och möter med en puss och frågan om hur dagen varit vid dörren varje dag jag kommer hem, om han är hemma då. Han sitter gärna ner vid köksbordet och lyssnar på mina problem då.
Han motionerar minst tre gånger i veckan men tar det i samband med arbetet för att det inte skall ta för mycket tid. Men han håller sig i form trots 40+.
På vår sjuårsdag fick jag en ring värd 7000 kr och han har blommor med sig hem säkert två gånger i månaden.
Det är skönt att han inte är en slarver som slänger kläder och saker omkring sig, de hamnar i tvättkorgen och på hans hemmakontor.
Men jag blir galen när jag kommer hem och han inte tömt kattlådan. Sen vill jag så gärna ha min älskade katt intill mig när jag sover. Han vill inte att den skall vara mellan oss. Han säger att den gärna får vara i sängen, men inte mellan oss. Sen vill han ha sex med mig, minst en gång i veckan. Han säger inte att vi SKA ha, han säker att han skulle vilja ha sex minst en gång i veckan.