Min man är så jobbig!
Anonym (jobbig make) skrev 2013-07-02 21:43:24 följande:
Jo, det är en klubb jag gärna hade sluppit medlemskap i och i stället känt mig nöjd med livet. Jag har läst större delen av din tråd, intressant läsning.Jag förstår naturligtvis att min fru skulle vilja ha massor med lust. Fick hon välja skulle kåtheten rinna ut i varenda por i kroppen, men den finns inte där. Jag förstår att hon tycker detta är trist.
Det jag inte kan förstå är att hon inte kan känna någon glädje över att få mig att må bra.
Jag masserar hennes rygg när den är öm efter att ha haft tunga patienter. Detta ger mig två saker; jävligt ont i händerna och en känsla av välmående eftersom hon tycker det är skönt och avslappnande. Men det är något med mina tummar som gör förbannat ont när jag masserar. Jag har aldrig berättat det för henne, för då skulle hon aldrig be mig om massagen. Jag VILL ge henne denna massage för det får henne att må bra.
Är 15 minuters beröring från henne med avslutande utlösning för mig en sådan omöjlighet när hon vet hur otroligt skönt och avslappnande jag tycker att det är?
Har du frågat henne varför hon inte vill göra det isåfall?
Jag hade penetrerande sex med min exman utan att ha lust. Tyckte själv att det inte borde vara hela världen och det var vad som behövdes för att hålla ihop familjen, men det fick mig att känna mig som den ensammaste och mest värdelösa människan på jorden medan han hävde sig över mig flåsande och stånkande. Bristen på lust fick mig att känna mig värdelös som kvinna, skuldfylld mot min man och hopplös på det stora hela. Hur man hittar tillbaka till lust från det utgångsläget lyckades jag aldrig komma på.