Inlägg från: Nellieee |Visa alla inlägg
  • Nellieee

Ullared :-)

Jag gillar Gekås! Solig

Att tänka på, ha bekväma skor! Det tar tid att gå runt där inne. Ha inte allt för tjock/varm tröja då det kan bli varmt av att shoppa runt. 

Osäker om man får ta med sig matsäck.. Men det finns både restaurang och café där inne och priserna är inte särskilt dyra heller och det kan vara skönt att sitta ner och ta en paus.  

• Nellieee

Vattenflaska går nog bra, de vill ju inte att kunderna ska shoppa mindre pga eventuell vätskebrist... Drömmer

Finns även vatten och pappersmuggar på olika platser i butiken som man kan ta som är gratis. Finns även gratis vatten uppe vid cafét. 

• Nellieee
    Raggarbruden skrev 2013-07-01 18:19:43 följande:
    tack för tipsen. Ja toaletten är nog bra att besöka innan man börjar! får skriva upp vagnsnumret på armen där de inte försvinner
    tack för tipset.

förresten har ullared ett bra sortiment av julsaker?

Ta kort på vagnsnumret med mobilen (om du har kameratelefon) det är nämligen olika färger också Cool

Ullared har mycket julsaker, dock tror jag att de har det först när julen närmar sig.. Men det kanske är först då du ska dit i och för sig? 
  • Nellieee
    Raggarbruden skrev 2013-07-01 19:36:39 följande:

vet inte när jag ska dit får ta kort å skriva upp numret med samma färg som de e på vagnen

Hur lång tid kan de ta å gå i genom varuhuset. Räknar inte med att vara klar på en kvart
    Oj, det kan ta flera timmar... Om det dessutom är erat första besök så räkna med... hm... ännu fler timmar Drömmer
  • Nellieee

Vad sugen jag blev på att åka till Gekås nu då.. blev lite avis tror jag allt Solig

Svar på tråden Ullared :-)