Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

Aha, tack pixlar !!
    Kan inte låta bli att bli lite orolig för en själv när det är "många" som lämnat oss sen starten... Man får sig lite funderare .. Kommer de gå bra? .. Känns visserligen att det kommer göra det men när sånt här händer då blir man liksom lite nervös sj..

• Novalie2013

Jag dessutom varit väldigt lugn eftersom jag mår som jag gör men då vet man ju inte om de blir MA... Så igentligen vet man ju aldrig förutom sin egna magkänsla... Är lite nervös att en av mina twins försvinner , men då va det väl meningen isåfall.. Tror jag kan ta det okej trots förflutna MF.. Men man vet ju aldrig

• Novalie2013

Haha ja autokorrekt är inte å leka med klart man är orolig man vet ju om alla risker.. Men vi får hoppas att allt går bra för oss alla jag håller tummar å tår fundera på å lägga ut en bild om nån vecka typ v10-11 på magen.. Men jag fattar inte hur man gör.. Tror dock att de bara funkar ifrån datan... Skulle va kul om fler ville lägga ut bilder
    Har oxå bm på måndag, inskrivning.. Hälsosamtalet hoppade vi över eftersom jag nyss har haft det när jag vänta dottern. Så får vi se vilka värden man har denna gång

• Novalie2013

Har inte molvärk eller så, men konstant sugen på något är jag .

Mannen åkte till sin första Jobbdag idag efter semestern får se hur jag ska orka mig igenom dagarna nu tråkigt att vara själv men jag har ju iaf dottern

• Novalie2013

När jag tittade v .7 så va mina twins 10 och 11 mm ... Å det va normalt för den veckan enligt deras papper osv ...

• Novalie2013

Ja, de lät kanske lite mindre , men som sagt om hon heller inte mätte korrekt så är de ju fel på de viset... Lillpyret växer väl på sig snart

Svar på tråden BF Mars 2014