Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

Ja vi får se vad hon säger idag, känns ju som att de är relevant för henne oxå å se om de finns två kvar, med tanke på att de är lite mer koller osv när de är två.. Visst är jag orolig men mest nyfiken på om allt är som de ska,. Så jag tycker väl att jag borde få en tid till koll... Men jag säger hur de gick sen oxå idag fick jag världens gladaste tjej när hon vakna.. Tog upp henne i våran säng å hon låg å prata å mös med mig.. Känns bra när de är så mycket annat man tänker på hela tiden

• Novalie2013

Vart kommer alla ifrån förresten? Ni kanske har sagt de men måste ha missat de isåfall...

Själv är jag 26 är ifrån Dalarnas län har Man, 1 barn å hund hus å villa men ingen Volvo !! Hahaha

• Novalie2013

Nu ska jag berätta hur allt har gått !! Fy vilken lång dag !!

Började med bm imorse gick kanon , vi prata i över en timme å hon ringde upp till kk så jag skulle få komma dit (med viss väntetid eftersom jag inte hade bokat ) viss väntetid !! 4 timmar senare ..... Jag fick se mina twins !! Levande å med två ben å armar skönt !! Hjärtat tickade på , på båda å dom hade maraton när vi kolla , sparkades å rulla runt kul å se, å då kan dom rörelserna jag känt va annat än tarmarna hade dock för högt ph-värde så ska gå på antibiotika i tre dagar för att motverka för tidig vatten avgång ... Men allt såg bra ut och vart även framflyttad till 10+2 idag ... Annars va de 9-6 så tre dagar då.. Kändes skönt med tanke på att de är två i magen å de kan gå segare för dom å växa till sig !! Kort å gott väldigt nöjd över att se bebbarna men missnöjd över den otroligt långa väntan !!

• Novalie2013

Jo, jag känner en otrolig lättnad över att få se att dom levde båda två

Däremot blev jag lite fundersam över pillerna som man ska stoppa vaginalt .. Är det nån annan som fått det under tidig graviditet ?

• Novalie2013

Nej det är inte svamp utan bakteriell vaginos, det är bara ph-värdet som är för högt å då får man illaluktande flytningar .. Inte svamp.. Däremot kan man få svamp av pillerna jag har fått .. Så vi får väl se om jag får svamp efteråt .. Hade en bekant som hade haft svamp men de gick bra med fl ändå och kom efter bf .. Men man vet ju inte.. Jag tror dom är noggrannare att behandla just för att jag har risken att föda för tidigt iaf .. Jaja har två tabletter kvar nu.. Man ska ta tre 1 varje natt.. Å det gick bra natten nu så får se hur de känns om två dagar till... idag ska dottern få 6 månaders sprutorna.. Blä .. Jag blir så ledsen när hon blir ledsen ... Å inte hjälper det med graviditets hormonerna heller.. Brukar aldrig böla när jag tittar tv men nu är det hela tiden

• Novalie2013

Okej , känns ju skönt att man inte är ensam.. Har läst att det är svårt å bli av med å att man i stort sett får svamp av tabletterna å sen får man piller mot de å får bort de men då kommer BV tillbaka osv... Verkar drygt när dom kommer på att man har sånt där...

• Novalie2013

Ja vi kommer nog ta reda på kön, om vi inte har skygga å blyga små bebbar som inte vill visa vi tog reda på det förra gången å de kändes skönt att man visste med tanke på att min man har lite svårt med att bestämma sig för namn, han vill gärna "nöta" in de för å se om han gillar de .... Men vi har väl i stort sett bestämt namn men beror ju på vad det blir ... Hoppas lite på en av varje

Ja de verkar va lite drygt med sånt där... Men fick iaf 3 uttag utskrivna iaf ..

Svar på tråden BF Mars 2014