Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Känner att jag va uppe innan tuppen idag -_- undrar hur jag ska orka denna dag ... Massor att göra på listan men orken ska ju va där oxå fick tösen att somna igen iaf så hon vaknar väl runt 8-9 ... Men de där med å somna om sj är ju inte direkt lätt

• Novalie2013

Ja dom där nattliga besökena på toa , hualigen.. Nej de är jätte svårt å somna om, imorse vaknade jag igentligen av att mannen pussa på mig å magen innan han åkte till jobbet .. Å självklart vaknade lilltösen upp 10 min senare men men hon somnade efter en stund men inte jag å nu har hon vaknat så de är full rulle på golvet å försöka ta sig någonstans . Tror min dotter fått sitt tålamod efter mig.. Nada.. Hon blir skitsur när hon inte kan göra det hon tänker att hon vill men de kommer jag pratade med min BM igår på telefon eftersom hon inte vet av att jag har tvillingar.. Å bad om nytt ul v. 15 eftersom nästa igentligen inte är fören vecka 18 ca va? Får se om jag får igenom det vill oxå bli sjukskriven så fort dom möjligt så jag kan spara mammadagarna som jag har på Novalie kommer nog inte bli svårt med tanke på att jag redan känner i mina höfter å kan inte gå längre sträckor men hon sa att de berodde på att jag fick Novalie i feb.. Att jag redan är "töjd" å de inte gått tillbaka ännu hahaha långt inlägg men jaja

• Novalie2013

Aha, ja på båten är man kanske inte så sugen på att allt ska starta ja det heter grav,penning nu.. Nej, jag tror inte att det ska va ett bekymmer å få en extra tid.. Hon berättade att kontrollerna skulle vara täta men att allt igentligen börjar vid v 22 .. Å så sa hon att hon inte kunde mäta mage osv för jag skulle iaf ligga ovanför den normala kurvan hur som helst sen vet jag oxå att det är lite lättare att få godkänt ifrån f-kassan numera då dom blivit anmälda så många ggr... Bm berättade de förra gången.. Kan va problem men oftast inte.. För nå år sedan så va det ju jättesvårt med f kassan ... Tur det händer saker hela tiden så dom tänker till innan dom säger nej ...

• Novalie2013

Ja tycker precis som du ! Lider med dom som inte får godkänt fast dom verkligen behöver det !!

• Novalie2013

Förstår att du längtar pixlar.. De gör jag med å har inte ens hunnit med inskrivningen den är på måndag

• Novalie2013

Men gu va tråkigt !! Pengar är ju alltid pengar som sagt.. Å tur att du läste först innan du tig tabletterna !!

• Novalie2013

Ja veckorna går fort mom14 å kram tillbaka

Nån mer än jag som har svårt för att orkar/finna inspiration/ lust osv till att ställa sig å laga mat ... Jag är hungrig men har ingen ork ingen matlust å blir bara trött av att tänka på att jag måste laga nått att äta.. Speciellt jobbigt är det på dagarna så jag är själv oxå.. När man ska få i sig nån slags lunch ... Hmm ..

• Novalie2013

Man hinner pröva mycket när man har snart 5 barn sj så har jag druckit den alkoholfria Carlsberg ölen, och den vita mousserande champagnen chardonnay tror jag den heter .. Helt ok !

• Novalie2013

Hade en minimal blidkandes flytning nyss ... Knappt synlig dock.. Men får mig å undra om båda vill vara kvar eller om jag bara kommer att få se en på ul sen :-/

Svar på tråden BF Mars 2014