Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Inte avundsjuk på dig Malin ;-( har gjort de å ska kanske göra det , men senare i graviditeten.. Hade lägre BMI denna gång som startpunkt ... Så möjligtvis v 20 typ

• Novalie2013

Skickar en bild på magen v 10+4 :)  Måste nog prata med min chef snart att jag kanske inte kommer tillbaka fören 2015 :P

• Novalie2013

men va trist ..kan de va att dom är för stora då? jag kapade min bild å sen satte jag på en märkning på den... funka ju iaf :)  med tanke på att pixlar ser min :)

• Novalie2013

Jag ser tyvärr inte din bild tokigt att man kan se vissa å vissa inte ;( jaja , de löser sig kanske med tiden

• Novalie2013

Nej jag har oxå 40 veckor räknade , men troligtvis hinner jag inte dit .. Men.. Det finns många som går till 40 veckan, men jag får inte gå över den tiden som ni, ni kan gå 42-43 v. Men dom anser tvillingar klara tidigare pga att moderkakan inte orkar försörja barnen efter 40 v. Ja min mage börjar bli lite större har ju knäppt kort sen typ v 7 så skillnad ser man haha.. Ska prata med min chef .. Funderar dock på hur jag ska säga ( du , de hände en sak när jag va mammaledig hahaha ) ja de ska bli kul å se minen

Svar på tråden BF Mars 2014