Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Får jag fråga vart i Dalarna du bor snowflake ? Behöver inte svara kan ju va kul å veta om man möter dig på affärs kanske hahaha men jag tror ( jag har utgått från din profilbild) att de kan va Leksand eller Ludvika ... Men som sagt bara nyfiken ...

• Novalie2013

Jag bor i säter :) nu kanske nån vet vem jag är om dom skulle titta :/ men men..dom vet snart ändå :)

• Novalie2013
    Skrattande Vad kul att du såg lite sprattel Tungan ute
    känns alltid skönt efter ett lyckat vul !!
    ska oxå berätta på jobbet men tar det om nån vecka :)
  • Novalie2013

Tack , fru Karlsson

Vi har berättat för alla närmsta, med tanke på att jag troligtvis kommer behöva lite hjälp/stöd längs vägen om de går bra med tanke på dottern som bara är 6 mån.. Facebook väntar jag med så länge de går , har vissa alldeles för "påiga" bekanta som skulle kläcka massa kommentarer som jag inte behöver.. Förutom den jag kommer få höra hela tiden (men gud va tätt inpå eran dotter) ... Å den andra ( ja du kommer ju verkligen bli slutkörd som mamma) ... Bara en del som man redan hört ... Men oxå fler som grattar å tycker de är kul å hoppas att allt går bra..
    Min chef ska jag prata med ganska snart då jag å min man jobbar på samma bolag... Mindre firma så chefen kommer få de svårt å bli av med mannen min ett tag .. Så han behöver nog all tid i världen på att fixa ersättare så länge ...
    Min mage är större men vissa stunder är de väldigt mycket "mat" i magen å då är jag större än på bilden men som sagt det är bara 6 månader sen jag fick dottern så min kropp har liksom inte glömt bort vad den ska göra.. Plus att de är två.. Åh vad jag hoppas att de kommer att gå bra nu... Har haft tvillingar förut ( dock enäggs ) å då fick jag mf ;-( men nu är det iaf tvåäggstvillingar så har lite större chans som dom säger så fint... Jaja jag är inte så jätteorolig men klart tankarna finns till och från... Men just nu glädjer jag mig över att kommit såhär långt

• Novalie2013

Glömde skriva i mitt inlägg att på dopet vi har i september kommer väl va i v14 då tror jag .. Har iaf köpt en tröja där de står bebisar på suprise !! Bara hoppas att gammelfarmor inte får hjärtsnurp !! 94 bast å pigg som attan

• Novalie2013

Hmm, skönt att du slapp "ta" de själv med chefen , å samtidigt inte .. Men nu är de gjort iaf

Min man berättade för våran chef idag (har samma chef) att vi väntade tvillingar .. Han sa grattis å att han uppskattade att vi sa de så tidigt, med tanke på att han hade börjat planera för min återkomst till jobbet ... Och att han fick mer tid på sig att hitta ersättare för mannen min... Skönt kan jag säga att jag slapp ta de, å skönt att åtminstånde chefen vet bland dom första ( då risken är väldigt stor att jag springer på dom ute i butiker m.m ) skönt å inte träffa dom med STOR mage å försöka säga hej jag är gravid, jag kommer tillbaka till jobbet 2015 haha ja den hade iofs kunnat blivi skoj den med men som sagt , skönt att han vet !

Svar på tråden BF Mars 2014