BF Mars 2014

Finns inte Familjeliv på google play? Har letat för ville ha den i mobilen men hittar inte :S heter appen något annat? någon som vet?
I den här tråden får man länka hur mycket man vill, man får prata om vad man känner för oavsett om det är negativt eller posetivt. Vilket humör man än är på arg, ledsen, orolig, glad etc. så får man skriva så mycket man vill skriva om
Ny blivande mammor till första barnet eller till fler barn, alla är välkommna! 
(även fast det står syskon, det har automatiskt blivit en allt i alla sida och det gör ingenting)
Så roligt att läsa hur alla mår och hur andra resonerar och funderar..
Fresten, går in i vecka 7 (6+0) idag, känns som dessa veckor sprungit iväg. fick plusset i vecka 5 (4+4) men anade då mensen inte kom för 2 veckor sen.
Idag har även lite känningar på i? magen kännts, typ som svidande stickande känsla precis under magen, små hugg också. Hoppas inte jag får dessa onda smärtsamma "fallen" som jag fick med dottern. :(
Hej alla.
Jag har haft en jobbig period här sen sist med både jobb, illamående och trötthet så har varit off senaste tiden.
Men hoppas orken snart kommer tillbaka så jag orkar läsa igenom vad alla har skrivit.
Är det något speciellt som ni velat mig som TS skriv igen så ska jag svara på det. :)
Jag ringde och bokade in mig på MVC fick en tid i september
så om uträkningen stämmer kommer jag vara i vecka 15.. de sa att vi skulle göra allt då, men hoppas inte på RUL för det känns liiite tidigt. Men ett UL skulle ju inte sitta fel hehe :P
Hoppas ni andra mår bra (så bra det går att vara när man är gravid) och njuter av det härliga vädret vi har. (jag kan dock inte vara i solen då jag mår illa och känner mig yr)
och självklart, välkommna alla nyplussade

Åh vad roligt med alla vul, jag vill också men som jag sagt tidigare så är det ca 5 veckor kvar innan inskrivning överhuvudtaget. Jag som vill se min lilla kotte. :(
Är det någon mer här inne som gått ner i vikt? jag pendlade mellan 61-62 innan jag vart gravid och nu väger jag 58.. visseligen så har jag väldigt svårt att äta, för mår illa, men kräks inte (peppar peppar)
Men hur mycket är det "bra" att gå ner när man är gravid? jag har läst att vissa gör det, men hur mycket som helst kanske inte är bra?
Hej flickor 
Dagarna springer bara förbi, tyckte nyss jag fick in i vecka 10 men redan gått 1 vecka och imorgon går jag in i v.11 alltså ska det fortsätta såhär så kommer denna graviditet gå med väldig fart
Idag har jag vart extremt sugen på ett glas rött och en ciggarett (röker bara när jag dricker) så vart jobbigt nu när det är öltält och vännerna ska ut så blir man sugen, men unna mig lite färgnign och klippning av håret istället :)
Annars mår jag bra, foglossningarna har kommit tillbaka om jag anstränger mig för mycket och illamåendet har släppt lite. dock svårt att äta då de inte kommit igång efter allt illamående. :(
kram på från TS
SKA bli bättre på att ta tid till lite famlijelivsprat :)