Inlägg från: Malin8803 |Visa alla inlägg
  • Malin8803

BF Mars 2014

Melody 88 skrev 2013-07-30 08:52:01 följande:
    Är det nån annan här som har svårt att äta / dricka  något som ni är van att äta / dricka? 
    För mig är min vana te, men ju längre in i graviditeten jag kommer ju mer blir jag äcklad av teet :( tvingar i mig 2-3 klunkar sen vill jag inte ha mer, är störande gillar ju te i vanliga fall... 
    Jag får inte i mig vanlig lagad mat längre,äter de jag kan.
  • Malin8803
    anaconda skrev 2013-07-30 10:22:37 följande:
    Då va första samtalet avklarat! Hälsosamtalet va ganska tråkigt, vi hade i grupp och fick se en video om fosterdiagnostik samt att bm prata lite! Imorgon är de vul som gäller och sen nästa vecka på torsdag så har vi inskrivning :)
    Oj fick du göra sånt på hälsosamtalet?
    Vi fick bara prata om hur jag mår o så sa hon va man inte ska äta typ sen va de klart. tog 20 minuter.
    Lycka till imorrn :D uppdatera sen :)
  • Malin8803
    juliaannaeva skrev 2013-07-30 20:26:06 följande:
    Åh imorgon 08.30 är de dags för vul :D
    Va mys :D uppdatera sen ;)
  • Malin8803

Fick precis en liten rödbrun flytning , e rädd nu att de e missfall. Tänkte köpa gravtest efter jobbet. Kan man ta de när som nu när man e gravid? O de visar rätt? För de Visar väl inget plus om de skulle va missfall?

• Malin8803

Hade du symptom kvar när du blödde?
    Så grav test kan visa plus även om de skulle va missfall?:( fan då.
    Kan man ha otur två gånger? Hoppas inte.

• Malin8803
    Marinero skrev 2013-07-31 18:17:00 följande:

Men du, försök få ett vul! Säkerligen ingen fara då blödningar är jättenormalt! Men för din egen skull! har du nyligen haft sex? Förlåt om jag frågar, du behöver inte svara men då blöder man jättelätt!
    Nix har inte haft det. jag avvaktar ,de har inte kommit nått mer sen tjugo i tre. så hoppas de va de enda .
Svar på tråden BF Mars 2014