BF Mars 2014

Har inte fått nån mer brunröd flytning. o gjorde ett test ändå vet att det kanske inte stämmer men de va plus.
Har läst lite o de e vanligt med sånt,så hoppas de inte e missfall.
Det märks väl. men känner mig lite lugnare iaf.
Man kan ju inte ha otur två gånger. fast som sagt det märks ju . får se vad som händer i veckan .
Har ringt nu o dom ringer inte förän imorrn förmiddag. Blev galen. Gråter as mycket. Har ringt ett annat ställe som ska ringa mig snart. Får bara datoriserade skit röster. Jag vet inte vart man kan göra privat? Fick ringa o sjukanmäla mig från sommarjobbet för jag e för orolig. Klarar inte av detta. Helt förstörd. Kom lite på pappret förut.
Måste ha ultraljud idag kan inte va såhär.
Har varit hos min barnmorska o hon fixade en tid nu kl ett till gyn . Blir kanske vul ändå vet inte om jag klarar de. Men fått en tid iaf. Min barnmorska sa att de va vanligt plus att jag skulle egentligen ha min mens nu men kan inte utesluta nått. Bara gråter o gråter. Vill bara veta. Så får se kl ett.
Tack så jätte mycket alla. Behövs.
Jag hatar vanliga gyn undersökningar o allt sånt där därför jag typ inte klarar vul för jag e så spänd i kroppen o där nere. De va knappt att de gick o ta sån där cellprov när man skulle göra de. Jag har sån fobi. Vet inte varför.
E så nervös att de e nått fel för att förra gången inte gick bra då jag fick göra abort i vecka 20 . Därför blir jag mer orolig att de e fel på detta med. Plus att turen har inte varit på våran sida direkt detta år.
Så hoppas allt e bra. Vill bara veta så man vet så man kan slappna av om de e missfall eller inte.