• yeenie

BF Mars 2014

Sitter på jobbet med noll inspiration. Längtar bara hem till soffan och få sluta ögonen och VILA. Äntligen helg!

Å just det Marinero, ha en underbar dag imorgon!!

• yeenie

Det kostar 400. Det är mkt pengar för ett ul men det tycker jag att det är värt. Är alldeles för nyfiken av mig för att vänta till rul :-P

Välkommen Sabina. Hoppas att allt går bra denna gång!

Usch, idag är jag asirriterad på allt och alla. Jobbig känsla.

• yeenie
    elion skrev 2013-08-09 22:00:34 följande:
    Det är bara privat vul/ul som kostar va? Jag har ett inbokat via mvc och de sa inget om att det kostade.

Via mvc kostar det ingenting :)
  • yeenie

Ja, det är verkligen olika beroende på var man bor. Fast jag tycker inte att det är sjukt att ultraljud kostar om man går privat. Mitt rul kommer inte att kosta men eftersom jag vill göra ett extra, utan någon egentlig medicinsk anledning, så får jag betala.

• yeenie
    frukarlssonn skrev 2013-08-11 08:01:17 följande:
    Tack allihop dagen va helt underbar på alla sätt PS jag har bytt nick jag är fd marinero

Håret blev så vackert så jag ville inte ta av mig löshåret och allt men tyvärr så måste håret lämnas tillbaka Längtar ihjäl mig efter fotografierna och tyvärr så har jag och min man (känns ju hur konstigt som helst oc skriva man Förvånad) inte haft ngn typ av smekmånad men vi fick ett presentkort på en sida där de säljer olika typer av upplevelser så vi kommer boka ngt så fort som möjligt för jaglängtar verkligen efter att bara ha tid men honom. Är så otroligt sällan, nästintill aldrig som vi har det. Mkt pga att mina föräldrar bor en bit bort.

Två av Davids kompisar såg min mage direkt och frågade D rätt t om jag va gravid och d kunde han inte låta bli att erkänna Jag va verkligen sjukt svullen och vid presentöppningen blev jag så matt och skakig i bena så jag fick sätta mig ner. Känner verkligen av denna graviditet på ett eller annat sätt nu
    Grattis från mig också! Vad kul att du blev så nöjd med håret. Håret gör så himla mycket! Blir själv sugen på giftermål Vi har varit tillsammans i 7 år så vi kanske väntar till 10-årsdagen. Skulle verkligen vilja gå ner alla kilo som jag har dragit på mig innan vi gifter oss. 
  • yeenie
    Novalie2013 skrev 2013-08-11 11:17:19 följande:
    Idag blir de lite ensam stund för mig skönt !! Dottern får vara med pappsen i garaget
    Härligt :) Jag hade också lite egentid idag, välbehövligt! Hade lätt kunnat somna på soffan men gjorde lite nytta istället
  • yeenie

Vi bor i en liten stad nära Göteborg, har en tös på 5 år och en pojk på 3 år (tredje på väg alltså), ganska nyköpr villa, ingen volvo eller vovve

• yeenie
    sweeet85 skrev 2013-08-12 11:37:56 följande:
    Idag går man äntligen in i vecka 12 (11+0). Igår fick mina föräldrar reda på det genom en tröja som dottern hade på sig. Var roligt, tog en liten stund innan mamma reagerade.
    Kul sätt att berätta det på
  • yeenie
    Novalie2013 skrev 2013-08-12 18:09:56 följande:
    Nu ska jag berätta hur allt har gått !! Fy vilken lång dag !!

Började med bm imorse gick kanon , vi prata i över en timme å hon ringde upp till kk så jag skulle få komma dit (med viss väntetid eftersom jag inte hade bokat ) viss väntetid !! 4 timmar senare ..... Jag fick se mina twins !! Levande å med två ben å armar skönt !! Hjärtat tickade på , på båda å dom hade maraton när vi kolla , sparkades å rulla runt kul å se, å då kan dom rörelserna jag känt va annat än tarmarna hade dock för högt ph-värde så ska gå på antibiotika i tre dagar för att motverka för tidig vatten avgång ... Men allt såg bra ut och vart även framflyttad till 10+2 idag ... Annars va de 9-6 så tre dagar då.. Kändes skönt med tanke på att de är två i magen å de kan gå segare för dom å växa till sig !! Kort å gott väldigt nöjd över att se bebbarna men missnöjd över den otroligt långa väntan !!

Underbart!
Svar på tråden BF Mars 2014