BF Mars 2014
Sitter på jobbet med noll inspiration. Längtar bara hem till soffan och få sluta ögonen och VILA. Äntligen helg!
Å just det Marinero, ha en underbar dag imorgon!!
Sitter på jobbet med noll inspiration. Längtar bara hem till soffan och få sluta ögonen och VILA. Äntligen helg!
Å just det Marinero, ha en underbar dag imorgon!!
Göteborg. Passar på att ta en heldag där
Det kostar 400. Det är mkt pengar för ett ul men det tycker jag att det är värt. Är alldeles för nyfiken av mig för att vänta till rul :-P
Välkommen Sabina. Hoppas att allt går bra denna gång!
Usch, idag är jag asirriterad på allt och alla. Jobbig känsla.
Ja, det är verkligen olika beroende på var man bor. Fast jag tycker inte att det är sjukt att ultraljud kostar om man går privat. Mitt rul kommer inte att kosta men eftersom jag vill göra ett extra, utan någon egentlig medicinsk anledning, så får jag betala.
) inte haft ngn typ av smekmånad men vi fick ett presentkort på en sida där de säljer olika typer av upplevelser så vi kommer boka ngt så fort som möjligt för jaglängtar verkligen efter att bara ha tid men honom. Är så otroligt sällan, nästintill aldrig som vi har det. Mkt pga att mina föräldrar bor en bit bort.Vi bor i en liten stad nära Göteborg, har en tös på 5 år och en pojk på 3 år (tredje på väg alltså), ganska nyköpr villa, ingen volvo eller vovve