• Anonym (Mr)

    Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?

    Det händer vissa dagar när jag är på det humöret att jag blir rejält tänd på tanken att bara få slicka fitta på en attraktiv kvinna. Ofta är det en kvinna i maktposition i 40 års åldern som är energisk, socialt kompetent och klär sig elegant..... Hur är det för er?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?
  • Anonym (inte random)

    Alltså, inte på nån random, men min karl kan jag suga var när och hur som helst.

  • Anonym (Mr)
    Anonym (inte random) skrev 2013-07-02 09:52:22 följande:
    Alltså, inte på nån random, men min karl kan jag suga var när och hur som helst.

    Good for him :), men innebär det att du kan längta efter det? 
  • Anonym (inte random)

    Absolut! Jag kan sitta och dagdrömma om det och är han i närheten är det ännu värre. Han har en väldigt läcker kuk

  • Mangbg
    Kolibri12 skrev 2013-07-02 10:01:52 följande:
    Ja. Jag kan längta efter att få suga någon jag är riktigt tänd på, inte vem som helst.

    Selektiva kvinnor är bra
  • Anonym (Mr)
    Anonym (inte random) skrev 2013-07-02 09:59:10 följande:
    Absolut! Jag kan sitta och dagdrömma om det och är han i närheten är det ännu värre. Han har en väldigt läcker kuk
    Hallellullja :)
  • Anonym (kvinna 40+)

    Knulla med attraktiva män kan jag drömma om men inte enbart ge dem en avsugning, det ger lite för mycket ug-vibbar för min del och jag är snarare dominant.

    Dra in män på toaletten och tokknulla dem är mer min stil!  

  • NyttNamn

    Japp.. Låg i sängen tidigare och längtade efter mannens, så det värkte i "underredet"


    Pour some sugar on me...
  • Anonym (mja)

    Inte längta direkt, men gillar att ta hand om min partner och blir väldigt tänd av att se honom njuta. Ibland känner jag mig för trött för att ha sex och tänker att jag kan tillfredsställa honom istället, det slutar med att jag ligger och är supersugen efter att ha tagit hand om honom...

Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?