• Anonym (Mr)

Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?

Det händer vissa dagar när jag är på det humöret att jag blir rejält tänd på tanken att bara få slicka fitta på en attraktiv kvinna. Ofta är det en kvinna i maktposition i 40 års åldern som är energisk, socialt kompetent och klär sig elegant..... Hur är det för er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?
  • Anonym (gasmasken)
    Ja, jag dras till att suga kuk som en pluspol dras till en minuspol på en magnet
    Älskar det och det är väldigt sällan som vi har sex utan att jag får äran att gå ner på honom, lyckliga jag  
  • Anonym (L)

Ja, jag längtar ofta efter att få suga Ms kuk. Kan fantisera om det och även drömma om det på natten. Ofta när jag onanerar så gör jag det till tanken på att bli ordentligt munknullad av honom ?

• lykantrophona

Ja, jag vill ofta suga av min sambo oftare än vad han vill bli avsugen. Jag tycker han är sexig och älskar att se honom njuta. Däremot så är jag intresserad av att ge bort avsugningar till ons och liknande utan att få något tillbaka.

• Anonym (Tomas fru)

Absolut, svara njutar av att se honon njuta....vet att min man gillar se mig njuta när han skickar...win win

• Anonym (Tomas fru)

Absolut, svara njutar av att se honon njuta....vet att min man gillar se mig njuta när han skickar...win win

• Anonym (yes)

Mmm... ja, jag kan längta efter att suga av min älskling. Ofta blir det inte hela vägen, för jag blir så kåt själv och rider honom efter en stund.... Drömmer Så, ja, jag suger för att jag älskar att se honom njuta och för att jag njuter av att ge.

• Anonym (Yum)

Ja, älskar det! Speciellt om han tar tag i mitt huvud, eller trycker fast det mot en vägg, och stöter kuken långt ner i halsen på mig...

• Lever så

Tveklöst! Älskar min mans kuk, vill alltid suga. Älskar när vi sitter i bilen och han knäpper upp byxorna...

Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?