• Anonym (Mr)

Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?

Det händer vissa dagar när jag är på det humöret att jag blir rejält tänd på tanken att bara få slicka fitta på en attraktiv kvinna. Ofta är det en kvinna i maktposition i 40 års åldern som är energisk, socialt kompetent och klär sig elegant..... Hur är det för er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?
  • Anonym (.)

Nej, det är något jag ställer upp på, inte något jag gillar egentligen.

• LuckyLips

Ja, att suga och få mannen att njuta är oerhört tändande och ibland händer det att jag längtar efter att få tillfredsställa min sambo .

• 3barns mamma 85

Oja! Inte på vem som helst såklart men det är absolut något jag kan längta extremt mycket efter!!

• Mattias39
    Anonym (kvinna 40+) skrev 2013-07-02 10:15:30 följande:
    Knulla med attraktiva män kan jag drömma om men inte enbart ge dem en avsugning, det ger lite för mycket ug-vibbar för min del och jag är snarare dominant.

Dra in män på toaletten och tokknulla dem är mer min stil!  
    Det är ingen dum stil det heller... Flört
    NyttNamn skrev 2013-07-02 10:32:02 följande:
    Japp.. Låg i sängen tidigare och längtade efter mannens, så det värkte i "underredet"
    En vanlig dag alltså, NN?

• NyttNamn
    Mattias39 skrev 2013-07-02 12:14:33 följande:
    Det är ingen dum stil det heller...
    NyttNamn skrev 2013-07-02 10:32:02 följande:
    Japp.. Låg i sängen tidigare och längtade efter mannens, så det värkte i "underredet"
    En vanlig dag alltså, NN?

Känner du mig Mattias??
    Pour some sugar on me...
  • Mattias39
    NyttNamn skrev 2013-07-02 12:24:00 följande:

Känner du mig Mattias??
    Såpass bra iaf....*S*
  • PernillaAndersson

Om det är någon jag är attraherad av kan jag längta efter det. Dels för att få honom att njuta, dels för att jag vill vara intim med honom vilket även innebär att suga kuk.

• Smulan 89

Ja, vissa dagar vill jag ha en kuk att suga på, men sambon jobbar borta mån-fre, så man får ju bara stillat begäret på helgen Obestämd

• Anonym (a.)

Ja, absolut, det är väl det mest intima som finns.Underbart att få tillfredställa en man på det viset.

Se, känna, höra och smaka, sinnena får sittSolig   

• keron

Usch, näe det är bara något jag tolererar för sambons skull *brrr*

Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?