Inlägg från: puma1982 |Visa alla inlägg
  • puma1982

Lektion 6: Sömnen

Laddar upp denna bild igen då den passar temat super bra. När jag fotograferade detta var det perfekt ljus, solen var på väg att gå ner och lös genom gardinerna, det blev ett milt och mjukt sken där skarp blixt ej behövdes. 

* T-L -07, L -10 *
  • puma1982

* Nysydd mössa som blev en favorit hos T-L,  den fick följa med i sängen den kvällen *

* Stora T-L skulle natta sin lillasyster - tröttsamt att natta liten bebis :) *

* När kommer maten egentligen? *

* Liten L bodde i sjalar/selar som bebis p.g.a Gastroesofageal refluxsjukdom - dessa kort är mysiga men även fyllda med mycket känslor *

* Däckade liten L - mycket intryck i lekparken, då kan en lätt somna ovaggad *

* Mysigt hos mamma *

* Skön tupplur en skön vinterdag, en blir lätt trött när krypstunden i snön är över. Kortet får mig alltid att tänka på liten L´s förtjusta fnitter när hon upptäckte snön *

* Läst sig själv till sömns - underbara unge *

* Trött efter en heldag med bus tillsammans med kusinerna *

* Mysigt i långsjal - i dag är tösen 3 år och älskar det lika mycket, även mamma gör det :) *

*Denna bild är tagen hos min pappa, tillika liten L´s morfar. Kudden hon somnat på är min farmors, även jag har sovit många gånger på den - kärlek *

* T-L -07, L -10 *
  • puma1982

Vad roligt att få gå till final. Tack! Bilden på liten L som valts ut är en av min absoluta favoriter bland de tusentals kort som jag knäppt på barnen under åren. 

* T-L -07, L -10 *
Svar på tråden Lektion 6: Sömnen