• Johanna Fotograf

    Lektion 6: Sömnen

    Hej! Nu fortsätter fotoskolan med lektion 6: Sömnen. Läs mer om tävlingen och klicka in dig till lektionen nedan. Du har möjlighet att tävla med egna bilder som du lägger upp här i tråden! Du kan lägga upp hur många bilder du vill. Gör dem 500 px breda om du har möjlighet för att de inte ska beskäras i tråden men det är inget måste, jag ser hela bilden när jag bedömer.


    I fotoskolan får du lära dig att fotografera dina barn som ett proffs. Under tio lektioner får du ta del av konkreta och personliga tips från mig som har mångårig erfarenhet av barnfotografi och regelbundet håller fotokurser i barnfotografering. Lär dig om teknik och komposition för att lyckas föreviga de mest minnesvärda stunderna i ditt barns uppväxt. 


    Varje vecka kommer en ny lektion upp, för varje lektion (totalt 10 st), utser jag en deltagares bild som automatisk går vidare till final och efter 10 veckor har chans att vinna en alldeles egen Samsung NX300. Finalisten utses i början av varje ny vecka och finns i slutet av aktuell tråd.


    Här hittar du medlemsgruppen: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/fotoskola-med-samsung-123477

    Här hittar du veckans lektion: www.familjeliv.se/Kampanj/1.2220267


    Varmt lycka till!



     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-08 11:14
    OBS! Finalisten utses först i början av vecka 30. Ni har alltså hela två veckor på er att ladda upp härliga sömnbilder. Lycka till!
  • Svar på tråden Lektion 6: Sömnen
  • puma1982

    Laddar upp denna bild igen då den passar temat super bra. När jag fotograferade detta var det perfekt ljus, solen var på väg att gå ner och lös genom gardinerna, det blev ett milt och mjukt sken där skarp blixt ej behövdes. 



    * T-L -07, L -10 *
  • MrsCharlotte

    Jag var ensam hemma med barnen den här kvällen och Ida var väldigt gnällig och ville inte somna. Och i min säng låg tålmodiga Matilda och läste bok efter bok i väntan på att jag skulle komma och läsa för henne. Det högg till i hjärtat när jag äntligen fått Ida att somna och jag kom in i rummet till Matilda och hon hade somnat med lampan tänd och boken ihopslagen bredvid sig <3 Älskade unge.


  • MrsCharlotte

    Varför vaknar ungar tidigt på morgonen för att 10 minuter senare somna om i famnen? Jag tror de planerar det för att få en mysig stund. Hur som helst finns det väl inget bättre än att ha ett sovande barn i famnen... <3


Svar på tråden Lektion 6: Sömnen