Inlägg från: faithfully |Visa alla inlägg
  • faithfully

Tonsillstenar

Jag vet skitmånga som har det, även jag. Jag tror inte att de gör något om man inte har besvär av dem. Vilket jag inte har. Det går i perioder... Men det är äckligt, hua! Jag har dock levt med eländet i 10 år. God hygien är ett måste!

• faithfully
    Jessica 868 skrev 2013-07-08 20:28:48 följande:
    Gud så skönt att du svarade. Vet innerst inne att det är mkt vanligt och att det går i perioder. Men jag tycker jag haft det mer eller mindre i några dagar nu. Kan inte sluta kolla i spegeln om där finns. Hoppas att det tar ett slut, att man slutar nojja så över det. Jag är inte besvärad av det, förutom att jag själv tänker för mkt på det så det blir besvärligt. Har säkert haft det längre än jag vetat om det. Önskar att jag aldrig upptäckt det. Men nu när jag vet är det svårt att låta bli. Har pilat så mkt i munnen nu att jag har en blåsa på ena tonsillen. Dumt, men måste trycka ut om där finns något. Usch....!! Har du varit i kontakt med en läkare om det?
    Nej, men jag har läst om det en del. Med besvär menar jag inflammationer, återkommande infektioner mm. Har man det kanske man bör åtgärda det - operera bort tonsillerna (halsmandlarna). Men jag är inte sjuk pga detta. Försöker bara tänka på annat fast det är äckligt :)
Svar på tråden Tonsillstenar