• Anonym (blondie)

utländska med blondiner

Varför vill alltid utlänska män ha blondiner? unga blondisar som liknar en barbie girl fast i människo kropp? det är inte ovanligt att se en utländsk man med en blondis barbie , varför är unga barbiedockor så speciellt för en utländsk man tex , ta inget illa upp nu här någon för jag undrar bara. Är det för att det är enkelt att komma till eller vad beror det på ? Bara kul och veta  rent allmänt .

• Svar på tråden utländska med blondiner
  • Anonym (tjej)

Syftar du på mörka utländska män så är det väl för att de tycker att det är exotiskt och spännande med någon som ser så annorlunda ut kanske? Om det nu inte är ren slump att de fastnat för den tjejen.

• Anonym (blondie)
    Anonym (tjej) skrev 2013-07-08 21:50:19 följande:
    Syftar du på mörka utländska män så är det väl för att de tycker att det är exotiskt och spännande med någon som ser så annorlunda ut kanske? Om det nu inte är ren slump att de fastnat för den tjejen.
    neutralt mörka, även vanliga ljusa eller solbruna,ófta ser man utländka kvittar var i från med platina Blondie , dom har då fått tycke i den utländska  marknadsföringen Glad undrar hur det kan komma sig att just blond barbie är så speciellt.
  • Anonym (blondin)

Tja i Thailand är det tvärt om.
    Vita turister som går runt med mörka skönheter

• Anonym (HahaHA)
    Anonym (blondin) skrev 2013-07-08 22:05:00 följande:
    Tja i Thailand är det tvärt om.
    Vita turister som går runt med mörka skönheter
    Haha! HUR blev det tvärtom? 
  • Anonym (blondie)

OK  dark and  Blondie , puff puff .

• Anonym (Mohammed)
    Anonym (blondie) skrev 2013-07-08 21:45:45 följande:
    Varför vill alltid utlänska män ha blondiner? unga blondisar som liknar en barbie girl fast i människo kropp? det är inte ovanligt att se en utländsk man med en blondis barbie , varför är unga barbiedockor så speciellt för en utländsk man tex , ta inget illa upp nu här någon för jag undrar bara. Är det för att det är enkelt att komma till eller vad beror det på ? Bara kul och veta  rent allmänt .
    Haha. Låter som om du fantiserar fritt. Var får du detta ifrån? Själv har jag legat med kanske 100 tjejer och har nog varit lika många mörka som blonda.
  • Omogen citron

Vad som är ännu mer intressant är varför etiska svenskar så ofta faller för etiska svenskar. Det är betydligt vanligare.

• Anonym (blä)
    Anonym (Mohammed) skrev 2013-07-08 23:23:06 följande:
    Haha. Låter som om du fantiserar fritt. Var får du detta ifrån? Själv har jag legat med kanske 100 tjejer och har nog varit lika många mörka som blonda.
    usch! hur hinner du med det plus det låter lite ofräscht . men men, ditt liv.
  • Anonym (svarthårig)

Hmm, inget jag har märkt av? Alla gillar väl olika... :D  Min utländska man har aldrig varit i relation med en blond tjej. Eller ens svensk tjej. Jag är väl det närmaste svensk tjej han kommer :p men jag är rätt mörk ändå.

• Anonym (blondie)
    Anonym (Mohammed) skrev 2013-07-08 23:23:06 följande:
    Men antingen har dom en från samma ursprung eller en blond barbie .Beror det på att Blondie är lätt på foten bara  eller är dom kära i dessa barbie dockor.
Svar på tråden utländska med blondiner