• Anonym (blondie)

utländska med blondiner

Varför vill alltid utlänska män ha blondiner? unga blondisar som liknar en barbie girl fast i människo kropp? det är inte ovanligt att se en utländsk man med en blondis barbie , varför är unga barbiedockor så speciellt för en utländsk man tex , ta inget illa upp nu här någon för jag undrar bara. Är det för att det är enkelt att komma till eller vad beror det på ? Bara kul och veta  rent allmänt .

• Svar på tråden utländska med blondiner
  • Anonym (trist.)
    Anonym (Brunett) skrev 2013-07-09 16:02:35 följande:
    ska man i kloka (?) ditt inlägg läsa mellan raderna?? vad menade du med arableksak då?  
    Tänkte mer på fenomenet jag själv har stött på, först kommer det en arab "badboy", på armen hänger det en blond accessoar.
    Som dels behandlas därefter och eller ersätts om en bättre leksak kommer ens väg.

• Anonym (blond)

tror inte direkt att det finns någon speciell "sort" som dom väljer. jag har sett lika många utlandsfödda svenska med blondiner som med sådana från samma land.
    Min man är från Iran och jag är blond. dock inte platina blond bimbo utan helt naturligt blond och har inget bimbodrag alls vad jag vet själv i alla fall.

• Anonym (Brunett)
    Anonym (trist.) skrev 2013-07-09 16:05:41 följande:
    Tänkte mer på fenomenet jag själv har stött på, först kommer det en arab "badboy", på armen hänger det en blond accessoar.
    Som dels behandlas därefter och eller ersätts om en bättre leksak kommer ens väg.

hur kan badboyen komma först om hon hänger på armen,  hursom  att du reagerar på det betyder inte att bimbos finns bland andra män än just araber så förstår fortfarande inte.  Och hur vet du om han är just arab?

Anyway, har du aldrig sett att bimbos hänger runt kändisar, på stureplan på nån backslickad snobb och bak på nån rallybil ute i nån by i Sverige?    
  • Anonym (blondie)
    Anonym (Brunett) skrev 2013-07-09 16:04:32 följande:
    väntar fortfarande på din statistik???

Ja det är oficiellt och gå ut och se, oftast ser du en ung´blond donna med en medelålders man tex  eller ungdomar , kanske det bästa dom kan Glad få , dom som bär utländska  värderingar håller sig oftast i sitt eget skal om man säger så .
  • ytrewq
    Anonym (blondie) skrev 2013-07-09 16:03:01 följande:

Så är det inte bara för du är utländsk betyder det inte att du har utländska värderingar , utan valet av en blond kissie, är det kanske för att dom är blond och korkad,  som man brukar säga att blonda är .Glad (ordspråk)
    Jag förstår ärligt talat inte vad du skriver. Lider du av någon slags läs- och skrivsvårigheter?
  • Anonym (trist.)
    Anonym (Brunett) skrev 2013-07-09 16:13:02 följande:
    hur kan badboyen komma först om hon hänger på armen,  hursom  att du reagerar på det betyder inte att bimbos finns bland andra män än just araber så förstår fortfarande inte.  Och hur vet du om han är just arab?

Anyway, har du aldrig sett att bimbos hänger runt kändisar, på stureplan på nån backslickad snobb och bak på nån rallybil ute i nån by i Sverige?    
    Jag är inte blind, har även inte en vana att idiotförklara mig själv med att påpeka andra stavning eller märka ord.

Jag likställer inte araber med kändisar även om dom är lika exotiska i vissa bimbos ögon.

• Anonym (Mohammed)
    Anonym (trist.) skrev 2013-07-09 16:05:41 följande:

Återigen oerhört låg människosyn som kallar andra människor för "leksaker". Kvinnohatet är uppenbart starkt hos såna som dig.
  • Anonym (blondie)
    ytrewq skrev 2013-07-09 16:16:08 följande:
    Jag förstår ärligt talat inte vad du skriver. Lider du av någon slags läs- och skrivsvårigheter?
    Jag nej ,jag gör ju inte det vilket jag är glad för .Glad
  • Anonym (blondie)
    ytrewq skrev 2013-07-09 15:37:39 följande:
    De allra flesta utländska män tycks väl ändå föredra tjejer som delar deras kultur, värderingar, språk mm.

Annars kan man vända på det och konstatera att det finns gott om svenska män som attraheras av utländska tjejer...

Men visst det finns många som föredrar det med från sin egen kultur och värderingar .Glad
  • Anonym (Brunett)
    Anonym (trist.) skrev 2013-07-09 16:16:15 följande:
    Jag är inte blind, har även inte en vana att idiotförklara mig själv med att påpeka andra stavning eller märka ord.

Jag likställer inte araber med kändisar även om dom är lika exotiska i vissa bimbos ögon.

Du skriver badboyarab  och arableksak, men det är jag som märker ord? Varför kalla utlänningar för araber till att börja med?

Jag skrev att bimbos hänger på alla sorters män, inte endast utlänningar som ts påstår. Vart skrev jag att jag likställer araber med kändisar eller backslickade snobbar på stureplan,  läs om igen.
Svar på tråden utländska med blondiner