Första barnet - BF Mars 2014
Tomon. Vad roligt att du säger det med håret! Var typ det enda jag kunde tänka på i väntan på ambulansen skulle komma, shit jag har ju inte duschat! Fick iallafall borstat tänderna innan de kom:)
Tomon. Vad roligt att du säger det med håret! Var typ det enda jag kunde tänka på i väntan på ambulansen skulle komma, shit jag har ju inte duschat! Fick iallafall borstat tänderna innan de kom:)
Idag är det 5 veckor sedan lillan beslutade sig för att titta ut och den dag som var inbokad med planerat snitt:) nu börjar vi hitta varandra och allt känns mycket lugnare. Nätterna har varit bättre den sista veckan och jag går inte längre runt i pyjamas hela dagen och mest känner mig trött och nedsölad av mjölk:)
Ni som är på g har mycket mys att se fram emot:)
Massa grattis till er alla! Blev det någon bebistråd eller hänger alla på FB?
Vad trist att alla flyttar till FB:(
Har inte FB så får väl hitta en annan bebistråd:/
Har ansökt:)
Åh vad spännande!!!
Hur blev det med gruppen här på fl som man sökte medlemsskap i? Har sökt.
Längtan. Intressant observation. När jag tänker på det så va lillan ganska lugn i magen men hon har varit allt annat än lugn utanför;) idag är hon 7 veckor och de sista 3 nätterna har varit bra annars har det varit mer eller mindre kaos mest hela tiden.
Lycka till och hoppas snart det är skarp läge för er!
Anaconda. Jag får det inte att funka vid appen, kanske får gå in på vanliga sidan!
Längtan. Nu kanske det är på g eller? Storsyster har tagit hela situationen bra, lite svartsjuka ibland men det är sällan och mest när pappa har lillasyster. Lillasyster heter Tyra:)
Vad trist att alla försvinner iväg till FB-gruppen, inte många inlägg i vår bebistråd:( nåväl, då får jag gratulera alla nyblivna föräldrar och önska er all lycka till! Då försvinner jag från tråden.