Första barnet - BF Mars 2014
Men min bild ser ungefär lika ut när jag gjorde vul i v 7+? Och då sa gynekologen att det var gulekroppen som syntes sådär???
Men min bild ser ungefär lika ut när jag gjorde vul i v 7+? Och då sa gynekologen att det var gulekroppen som syntes sådär???
www.alltforforaldrar.se/forumarchive/forums/viewArticles/12/2840912 gulekroppen ligger vanligtvis ovanför embryots huvud.
Då är det läkaren på kliniken som har fel/blandat ihop både på sjukhuset och i artikeln. Jag är ingen expert men det är ingen kroppsdelar till embryot iallafall om jag fattat något rätt.
Ha ha! Hittade en artikel till från samma tidning och samma år där de tar upp skillnaden mellan kropp/säck och då står det tydligt att kroppen inte finns i livmodern! Tom läkarna blandar tydligen ihop! Nästa gång ska jag gå till en veterinär istället;)
Ha ha! Vilka mardrömspatienter:) det är bra att trimma sina kunskaper och sätta dem på prov emellanåt:)
Jag är hästtjej så jag får min motion där. Tänker rida så länge det känns ok men det blir inga intensiva träningspass utan mer mys i skogen:) hästen får en välbehövlig vila i tråkigaste vintern innan bebis kommer.
Det är faktiskt oerhört skönt att lite släppa träningen även om vi jobbar lite när vi är ute i skogen med så är det lite mer avslappnat. En tjej ska hjälpa mig i december och sen vila i januari för att samma tjej ska sätta igång henne mjukt någon gång i februari. Räknar med att va tillbaka i sadeln hyfsat snabbt efteråt om man ska hänga med i tävlingssäsongen:)
Åh, western! Vad avis jag blir! Alltid velat prova det, verkar helt galet kul!! Skönt att du har folk som häller dig och som du litar på.
Längtanefterlilladig. Jag bor också i Halmstad:)
När vi var på inskrivningen och jag ställde mig på vågen så började både jag och min sambo att skratta:) 7 kilo! Inåt dåligt:) Men jag va ganska tunn innan till min längd så det är väl ok.