Inlägg från: Tinapina |Visa alla inlägg
  • Tinapina

Första barnet - BF Mars 2014

Men min bild ser ungefär lika ut när jag gjorde vul i v 7+? Och då sa gynekologen att det var gulekroppen som syntes sådär???

• Tinapina

Då är det läkaren på kliniken som har fel/blandat ihop både på sjukhuset och i artikeln. Jag är ingen expert men det är ingen kroppsdelar till embryot iallafall om jag fattat något rätt.

• Tinapina

Ha ha! Hittade en artikel till från samma tidning och samma år där de tar upp skillnaden mellan kropp/säck och då står det tydligt att kroppen inte finns i livmodern! Tom läkarna blandar tydligen ihop! Nästa gång ska jag gå till en veterinär istället;)

• Tinapina

Ha ha! Vilka mardrömspatienter:) det är bra att trimma sina kunskaper och sätta dem på prov emellanåt:)

• Tinapina

Jag är hästtjej så jag får min motion där. Tänker rida så länge det känns ok men det blir inga intensiva träningspass utan mer mys i skogen:) hästen får en välbehövlig vila i tråkigaste vintern innan bebis kommer.

• Tinapina

Det är faktiskt oerhört skönt att lite släppa träningen även om vi jobbar lite när vi är ute i skogen med så är det lite mer avslappnat. En tjej ska hjälpa mig i december och sen vila i januari för att samma tjej ska sätta igång henne mjukt någon gång i februari. Räknar med att va tillbaka i sadeln hyfsat snabbt efteråt om man ska hänga med i tävlingssäsongen:)

• Tinapina

Åh, western! Vad avis jag blir! Alltid velat prova det, verkar helt galet kul!! Skönt att du har folk som häller dig och som du litar på.

• Tinapina

När vi var på inskrivningen och jag ställde mig på vågen så började både jag och min sambo att skratta:) 7 kilo! Inåt dåligt:) Men jag va ganska tunn innan till min längd så det är väl ok.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014