Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Haha jag med. Jag e bara 1,57 :-P

• Zobeideh

Haha de hade ju sett lite roligt ut om vi hade fått en jätte bebis när man e så liten :-P hur ska den få plats haha

• Zobeideh

Tycker oxå att de e riktigt mysigt att läsa för var vecka vad som händer. Tycker de e så häftigt att nu denna veckan så börjar den röra sig (inte så man känner) men ändå :D

• Zobeideh

Jag kör på hallo baby gravid app 1177 och sen fl tycker den hallo baby e riktigt häftig :)

• Zobeideh

Idag vakna man upp och bara kände att jag vill oxå göra ett till vul. Är riktigt orolig ena stunden och allt de gamla väx till liv medan andra dagar så känns de skit bra.

Hmm och Gyn vill inte ta in mig mer förrän vecka 18 :-/

Funderar på att ringa och säga att jag har haft riktigt ont i magen och blödde en liten skvätt.
    Men vet inte. Samtidigt känns de bara fel att oroa sig. Har ju inte ont och har ingen blödning. Men då tänker man att de e MA
    :-/ hmm får se hur jag gör

• Zobeideh

Jag hade molvärk som du skrev 5,6,7 men nu har allt börjar lugnat sig kommer bara lite då och då men när jag väl får de känns de precis som mensvärk.

• Zobeideh

Awanata: kändes lugnt för mig nu när du skrev va din BM hade sagt om MA. Jag e livrädd för att få de igen. Men jag har varken ont och jag blöder inte så jag antar att jag ska fortsätta va glad och njuta

Jag har faktiskt inte bytat e riktigt nöjd med vår. Men tror de bara e att ringa. Detta e ju en person du ska ha i ca 9 mån. Så de måste ju kännas rätt för dig/er.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014