Första barnet - BF Mars 2014
Härligt! :)
Hade inte hjärtat tickat hade den nog inte rört sig och läkaren hade nog sagt de :)
Härligt! :)
Hade inte hjärtat tickat hade den nog inte rört sig och läkaren hade nog sagt de :)
Anaconda: här e de likadant symptomen e som bortblåst dem dyker upp när dem känner för de. Som imorse mådde jag skit men nu e de lugnt och jag känner inget mer än svullen mage :)
Mätte min midja precis. Från förra veckan till ni har jag ökat med två cm
här går de undan :-/ börjar undra om jag inte ska kolla så där inte ligger två st hehe
Flowers: va härligt! Slappna nu av. Jag blev tillbaka flyttad en hel vecka så de e inget du ska bry dig om. Hade hellre velat tillbaka flyttad nån dag inte en hel vecka :-P
Jag hade samma förra veckan de höll i sig i 2 dagar. Så fort knipet kom fick jag lägga mig i fosterställning. Va super nervös men de försvann och inget blod syntes till. Tacka gudarna för de :)
Min vill oxå va delaktig i allt så mycket som möjligt. Väldigt överbeskyddande men de e bara för vi gått igenom så pass mycket. Tror vi båda oxå har väldigt svårt för att förstå de. Det har inte sjunkit in riktigt än efter allt man gått igenom.
Han är oxå den som vill vara delaktig i alla BM besök.
tycker de känns bra att ha han vid min sida hela tiden. :)
Nu när man ser och hör alla om deras vul så får man panik och vill gärna själv göra ett?
Funderar på att ringa och överdriva eller man bara ska låta det vara?
Hur ska man klara och vänta :-O
Hon ville inte göra de förrän då den 17 sep
ska testa nu på morgonen att ringa några kliniker som min svägerska hitta :) annars ringer jag BM och kollar :)
Lele79. Jag går på mvc i Helsingborg gasverksgatan ligger den på.