Första barnet - BF Mars 2014
Åk in direkt. Vänta inte.!! Vi alla tänker på dig.
Åk in direkt. Vänta inte.!! Vi alla tänker på dig.
Joma: ja precis. det ända jag är ute efter är en med en massa fack och påminner om den du köpt så denna kommer bli helt perfekt
Joma: Hon ska dit om typ 3 veckor så hoppas den är kvar :) ja typiskt att man missa den. Och så fråga jag personalen om allt men glömde skötväskan, slår aldrig fel hahA
Åh hoppas de
Härligt att läsa att allt såg bra ut :)
Åh va spännande emmlala
lycka till imorgon :)
Vi har oxå tvillingar på både min och min sambos sida så vi va lite nervösa på om de va mer än en som låg där inne.
Men där va ju som sagt bara en haha :-P
Min hunger har avtagit lite. I början va jag tvungen att äta var tredje timme annars fick jag skit ont i magen. Men sen i vecka 16 eller 17 så avtog den lite så nu kan de nog gå typ 5 timmar mellan. Men då äter jag frukt oxå som mäktar lite
sen när jag väl ätit middag och är riktigt mätt så kan jag alltid få ett sug efter något som jag lätt kan trycka i mig hehe. Ska bli spännande att se va BMs våg visar nästa gång. Sist jag vägde mig hade jag gått upp 6 kg och de va i vecka 14 som jag vägde mig sist haha
Jäklar vilken storm det är ute! :-/ fick världens sötaste sms av min bästa vän. Där hon skriver lås in er, skydda bebisen!
Haha världens sötaste ju
Längtanefterlilladig: oj det hade jag ingen aning om alls. Tack för infon de e något som jag ska skriva upp
MagdalenaZ: fick du medicinsk behandling eller skrapning. Jag fick medicinsk behandling vid mitt MA men kommer inte alls ihåg va tabletten hette. Ifall de då va den längtanefterlilladig skriver om.