Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Har inte köpt mammakläder än. Däremot va jag inne igår på h

• Zobeideh

Ah då förstår jag varför texten försvann. Haha då testar jag igen. Va inne på hm online igår och kolla och allt jag ville ha va slut i min storlek. Så får väl ta mig ut och kolla va dem har ute i butikerna. sen är jag den personen som älskar leggings och långa tröjor så jag klarar mig än så länge på de

• Zobeideh

Min "mensvärk" har suttit precis där du beskriver de. Fast de va ett tag sen jag kände av de.
    Tror inte det är någon fara men självklart om du är orolig så kontakta din BM imorgon

• Zobeideh

Ush mindre kul med huvudvärken hoppas den försvinner snart. Själv är det finemang idag. Låg inne igår kväll med världens huvudvärk! Som tur är är den borta idag :)

Lycka till hos BM och mvc :)

• Zobeideh
    Ziiah skrev 2013-11-06 13:02:50 följande:
    Happ... Ska iväg till apoteket idag och köpa amningsinlägg då brösten läckt som satan idag! Flera fläckar på tröjan, en väldigt stor fläck också. Tur att det inte var någon fin tröja iaf, verkar ju som att det är svårt att få bort det... Jag tycker det är sjukt att jag läcker så redan! Det är ju 18 veckor kvar till lillen kommer liksom!

Aja, är det fler som har ganska ont i ryggen, i sidorna och benen? Jag känner av foglossning allt mer nu, och det trycker och gör ont vid revbenen på sidorna och har känt av som kramp i benen. Halsbrännan har börjat komma allt oftare också! Jag är redan helt slut, vill bara att bebis ska komma ut... Men det är ju alldeles för tidigt än... Varför kan inte männen ta lite av smärtan ibland?! Man borde få dela på det iaf tycker jag..
    Jag har börjat få håll rätt kraftigt emellanåt. Skit jobbig när man ska kissa för de gör så (förlåt) helvetes ont.. sidan och revbenen har jag oxå börjat känna. Denna vecka känns de som det hänt riktigt mycket. Förra veckan kände man inget men nu så känner man av den mer, man har lite smärta titt som tätt i magen. Precis som något håller på där inne (vilket det gör) hehe. Så idag satt jag och undra hur det faktiskt kommer kännas mot slutet :O. 
  • Zobeideh
    Hallonpaj88 skrev 2013-11-06 14:39:44 följande:
    Appråpå ingenting, bloggar ni? Skulle vilja ha lite gravidbloggar att läsa :)
    Ja jag bloggar. www.zobeideh.blogg.se är min blogg =) 

Har du någon?

Kul att läsa andras bloggar =) 
  • Zobeideh

Aldrig hört talas om de :-0
    Skrämmande.

Hur har det gått för dig? Har din bm svarat?

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014