Första barnet - BF Mars 2014
Tack för ditt tips :) ska testa nu på kvällen och funkar de inte ska jag ta dem direkt när jag vaknar
Tack för ditt tips :) ska testa nu på kvällen och funkar de inte ska jag ta dem direkt när jag vaknar
Stumpan81 tack för ditt svar. St hade jag ingen aning om :) nu känns det mycket bättre efter att ha fått den informationen. Jag har alltid trott att de blir "farligt" när det blir så att barnet stressar upp sig. Så tack för infon.
Som många skriver så är denna gruppen bara bäst. Jag har varit i många såna här grupper i mina andra graviditeter (som inte gick igenom) där va det alltid bråk och tjafs. Så det känns otroligt skönt tt vara i här i denna gruppen tillsammans med er. Ni alla är BÄST.
Önskar er alla en trevlig helg
Glykosbelastningen är inte gjord än :) den görs väl runt vecka 25-30 däremellan :)
Härligt med en bm som man gillar. Min bm och oxå riktigt bra kunde inte få en bättre . En massa positiv energi och väldigt stöttande så känns otroligt skönt med en bm som man känner sig trygg med :)
Som många skriver så ska du fullständigt strunta i va din mamma säger. Hur jobbigt det än är. Detta är ert barn inte hennes och det är ert val hur ni väljer att göra med ert barn. Tycker du är så himla modig som vågar dela med dig, inte många som vågar det. Och jag tror du kommer bli en fantastisk mamma.
Skickar över massa kramar till dig och önskar dig en fantastisk helg
Längtanefterlilladig: åh missa ditt inlägg har inte varit inne förrän nu så ni har väl säkert redan varit iväg
Jag vet en affär nere i stan. Absolut ingen koll på va den heter men de ligger vid Maria kyrkan. Kläderna där är så otroligt fina! Annars är där bara babbypoffrsen bara. Har inte sett så många än här tyvärr
(
Ja det är riktigt dåligt utbud jag kollar de mesta på nätet.
Min mage varierar ibland ser jag gravid ut. Och ibland ser jag bara fet ut. Som igår så kände jag mig bara degig i magen medan den idag har varit typ fast och rund :-/ knepigt haha navel putar inte ut här än. Men navel piercingen åkte för ca 2 veckor sen
Längtanefterlilladig: gekås har babynest och jätte många söta filtar! Om du är ute efter babynest så är jag med i en grupp: inge mer kladd heter den hon sur jätte fina babynest för samma pris som i butik. Och du får själv välja hur den ska se ut. Så ett litet tips
jag funderar själv på att beställa av henne
Ananas86: ja här är en till som håller igång en massa.
Lite roligt har haft fullt upp hela dagen och nu när jag kom hem kom jag tänka på att jag inte känt den på hela dagen och blev lite orolig. Men så fort jag la mig i soffan så tog de 30 min sen va den igång så nu ligger jag här och känner sparkarna ganska kraftigt precis under naveln