Första barnet - BF Mars 2014
Längtanefterlilladig: jag har hört att hårfärg inte ska va farligt och känner många som färgat håret så tror inte de e problem :) funderar själv på att slänga in en färg i håret så man blir lite fin hehe
Längtanefterlilladig: jag har hört att hårfärg inte ska va farligt och känner många som färgat håret så tror inte de e problem :) funderar själv på att slänga in en färg i håret så man blir lite fin hehe
Haha känner samma. Försöker få sambon till att hjälpa mig men han e inte så road över de :-P
Tack för länken :) ska in och läsa :)
Fick precis reda på att en bit av slemproppen gick igår. Trodde inte de va den haha smart som jag e så kom jag på precis att man kan ju googla hur den ser ut och visps va de samma bild på de som jag fick igår hehe. Spännande detta
Ja precis jag borde ju va de nu
så hoppas han kommer nu snart
Majsa88 jag är i vecka 37+5
15 dagar kvar
Haha satt själv och höll på att spy haha. De va en vän som sa till mig att googla de. Hade precis käkat middag när hon sa de haha så ni kan ju tro att maten höll på att komma upp igen :-P
Heene: så kände jag för två dagar sen. Då
Mådde jag "för bra" sen efter BM besöket bestämde jag mig för att springa runder över allt och lämna bilen hemma haha så de verkade funka :-P
Majsa88 ja nu kom den tillbaka. Började direkt när jag vakna vid 04:00 idag till 15:00 tipsen va de lugnt och nu har de slagit till igen så nu ligger jag med värmekudde och hoppas på de lugnar ner sig. Eller så kan de fan se till att starta haha
Ska inte stå tipsen de ska stå: och sen va de lugnt.
Jäkla iPhone :-P
Hihi tack
hoppas jag med. Om smärtan fortsätter, ska man ringa FL och höra om dem kanske ska kolla eller jag ska bara låta de va tills riktiga värkar börjar? Hur hade ni gjort