• Anonym (orolig man)

har haft sex med en MILF vad göra ?

Hej jag har en underbar tjej som e 27 år vi har en dotter tillsammans. Men för någon vecka sedan hade jag sex med en 45-åring...jag känner mig som ett jävla as :(. Problemet är att 45-åringen vill att jag ska lämna min tjej för henne...det vill inte jag. Hur ska jag ta mig ur situationen utan att min tjej får reda på det ?. Om jag säger att det alldrig kommer bli jag å 45-åringen kommer hon då skvallra för min tjej ?. Ja e så sjukt orolig. Snälla endast seriösa svar tack inget babbel om att ja e dålig för de vet ja redan att ja e. Tack!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-12 11:32
    Glömde en sak. E det bättre att jag berättar det för min tjej ?, och isåfall hur stor e chansen att hon lämnar mig ?

• Svar på tråden har haft sex med en MILF vad göra ?
  • stjärnmamman

Berätta som det är och sen är det bara att stå för konsekvenserna..

Visste den här milfen om din tjej? Känner dom varann?

• Anonym (orolig man)
    stjärnmamman skrev 2013-07-12 11:45:08 följande:
    Berätta som det är och sen är det bara att stå för konsekvenserna..

Visste den här milfen om din tjej? Känner dom varann?
    Ja dom känner varandra men inte speciellt bra har la träffats ett par gånger bara. Jag är kompis med milfens man.
  • Anonym (Bevis)

Finns det någon bevis? Om nej så bara blåneka, berättade för min kille att jag var otrogen o det ångrar jag mest i hela livet!!!! Så om det går så bara igga hela grejen o ägna dig åt din tjej istället!!;) lycka till!!;)

• Anonym (orolig man)
    Anonym (Bevis) skrev 2013-07-12 11:48:35 följande:
    Finns det någon bevis? Om nej så bara blåneka, berättade för min kille att jag var otrogen o det ångrar jag mest i hela livet!!!! Så om det går så bara igga hela grejen o ägna dig åt din tjej istället!!;) lycka till!!;)
    Det finns inga bevis :D. Tack har funderat på det :), säga att de e nått fel psykiskt på milfen å att hon vill ha mig men jag vill inte ha henne.
  • Anonym (a.)
    Anonym (orolig man) skrev 2013-07-12 11:55:54 följande:
    Det finns inga bevis :D. Tack har funderat på det :), säga att de e nått fel psykiskt på milfen å att hon vill ha mig men jag vill inte ha henne.

Kommer du klara av, att leva med dåligt samvete, undrar jag.

• stjärnmamman

Fy fan för er båda!!!

Ni båda vet om att ni är upptagna och så går ni och har sex med varann..

Dessutom är du kompis med milfens eller ludrets man..

Stackars din tjej och hennes man

• Anonym (a)
    Anonym (a.) skrev 2013-07-12 12:20:22 följande:

Kommer du klara av, att leva med dåligt samvete, undrar jag.

Det är vad man får göra när man är otrogen. Man får leva med vad man gjort. Personligen tycker inte jag att det är bättre att man belastar någon annan med de egna bristerna. Om detta var en engångshändelse och TS verkligen vill fortsätta vara med sin tjej, skulle jag råda att inte säga någonting, och att ta hand om konsekvenserna själv. Det finns ingen anledning att förstöra hennes liv.

Om du berättar för din tjej kan det bli så att hon ändå vill stanna, men förtroendet kommer vara brutet för lååång tid framöver. Kanske går det aldrig att reparera helt.
    Mest sannolikt sticker hon.
    Fundera på anledningen att berätta. För att bli av med ditt dåliga samvete? För att göra henne en tjänst?

Huvudsaken är att du inte gör om det. Att du avslutar relationen med 45-åringen omedelbart. Säg helt enkelt att du inte är beredd att lämna tjejen. Om hon hotar med att avslöja det så säg att du kommer blåneka.
    Kanske du kan redan nu nämna något om hur jobbig hon är och hur "på dig" hon verkar vara. Så att det är troligare att hon kan hitta på en sån här sak om ett tag. Att du visar att du verkligen inte är attraherad av denna människa.

Ps. Vad är en MILF?
  • Anonym (a)
    illerthriller skrev 2013-07-12 12:33:40 följande:
    milf = mother i'd like to fuck 

Ah, I see Skrattande 
Svar på tråden har haft sex med en MILF vad göra ?